Gå til innhold

street meet kr sand

Ranger emnet


pacecar

Anbefalte innlegg

Er nesten umulig å ligge et skritt forann politiet når d er så mange biler,...

 

 

Var veldig morro treff fordiom... Bra oppmøte, men kjipt me all søppel og knuste flasker....

 

Hvis d skal bli forbedringer på alt d så må d nesten arangeres og d er jo så å si umulig....

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel nesten de eneste store plassene som er blitt nevnt her som det går an å arrangere treff... Travparken, Sørlandssenteret, Mjåvann...

Hva med å arrangere et treff på pur F utenfor stadion, eller torvet for den saks skyld?

Da tror jeg heller at politiet ønsker oss på sørlandssenteret igjen. Der bor det tross alt ingen folk vi kan forstyrre (de ønsker oss vel egentlig ingen steder)...

Hvis bare folk kunne skjerpet seg med søpla og glassene så tror jeg politiet ville vært mer tolerante ovenfor treffvirksomheten. Vi ble jo kastet bort bare for å stå og snakke.. Måtte "fjerne" oss fra plassen... Dust!

 

btw. Torvet ble brukt tidligere til biltreff (beg. av 80' tallet), pappa var medl. av Torvet Carclub med VW bussen... :) Den gangen var rånerunda nesten bare stripa, for markensgata var åpen for trafikk (for de som ikke er fra Kristiansand så kan jeg nevne at det er hovedgata, kan sammelignes med Karl Johan).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten umulig å ligge et skritt forann politiet når d er så mange biler,...

 

 

Var veldig morro treff fordiom... Bra oppmøte, men kjipt me all søppel og knuste flasker....

 

Hvis d skal bli forbedringer på alt d så må d nesten arangeres og d er jo så å si umulig....

kipt d som sjedde med bilen din THS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...

 

Hvor han får all den uflaksen fra skjønner ikke jeg

 

var ikke oppe før halv 9, men hørte på telefonen at en cossie hadde tatt fyr :???:

 

fikk parkert bilen, og sett på et par biler før jeg hørte sirener og så blålys. en kom bort og spurte: har jeh snakket med deg tidligere??? Nei, sa jeg.

 

Fikk beskjed om at jeg var pålagt å fjerne meg fra plassen. senterledelsen har inngått avlate om å holde det TOMT for "rånere".. :pisser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var et bra treff.. veldig fornøyd, bra oppmøte! men det å ha aldersgrense går ikke. lufta er fri for alle.. det er jo helt sykt at ikke folk kan skjerpe seg med den knusinga... helt sperra i hodet de folkene. de er jo der pga de liker streetmeet.. hvorfor da ødelegge for ALLE!!!! ??

 

det ble bra i byen ihvertfall. morro når det er biler på hvert hjørne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda så fikk jeg hvertfall lagt igjen litt gummi før bilen tok fyr hehehehehe

olje slangen til turboen sprang lekk også tok olja fyr og svei av isolasjonen på ledningsnettet,,men nå er kjerra på veien igjen! :driving

bra treff forresten...helt til onkel kom!!

 

 

gikk med litt øl for å få slukka brannen din :D hehe

 

bra du fikk fiksa det....

 

 

hørte at den 325 som stakk ta onkel kom, hadde de etter seg et stykke, men kom seg unna, bra var det

Im lucky

 

manta power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda så fikk jeg hvertfall lagt igjen litt gummi før bilen tok fyr hehehehehe

olje slangen til turboen sprang lekk også tok olja fyr og svei av isolasjonen på ledningsnettet,,men nå er kjerra på veien igjen! :driving

bra treff forresten...helt til onkel kom!!

blir sikkert flere treff neste år .. vært gøy å ha et i vinter og på snø... eller hva?

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår