andre_sveen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Jeg har en Audi 80 s 87 modell. Tysk import. 1,8 liter med forgasser 90 hk. Den mangler for tiden lyd i dashbordet. Det kan komme på av og til. Det er enten helt av eller helt på. Bak speedometer og klokke. Sikringsboksen har jeg funnet ,men vet jeg ikke hvilken sikring. Andre ting jeg bør kikke på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det er sikkert dårlig kontakt i vrideren som du justerer lysstyrken i dashen med. Sjekk om lyset 'skurrer' når du vrir/skrur på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre_sveen Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Det blei brått lys i dashbordet når jeg tok i den knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg