markoolio Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hei... høytalern min er litt fakka.... gidder ikke sette inn anlegget om de ikke funker, dvs at jeg må fikse høytalerne... MÅ der hvor man setter på ledningene sitte fast på den tappen som sitter på høytalern?? Hva er det den i såfall gjør? jord? Tips hvordan fixe? skrue+mutter? Mvh Jonas Siter bmw 318i e30 89 touring :scared Jøss så rød.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Tror du må fikse den bilde url'en din.. Men, det går nok med bare noe lim, pointet er vel at den ikke skal gå inn i elementet når det spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 du må legge det ut på nett, send det til neptyr@gmail.com , så skal jeg ordne det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Den må ikke sitte der, det er bare en isolerende plate som gjør at høyttalerterminaler og ledninger ikke kommer i kontakt med høyttalerchassis og/eller bilens chassis. Da kan det si poff her og der. Greier du å mekke til noe slik at ingen ting får kontakt samtidig som membranen får albuerom nok til å vandre ut og inn, går alt bra. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Der, ville bare brukt 1: en liten mutter og bolt 2: Superlim =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markoolio Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 takk for bildet og svar cheers Siter bmw 318i e30 89 touring :scared Jøss så rød.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 du bør få festet den så du ikke sliter i stykker kablene inn til spolen. men det går fint å bare lime den fast igjen der den satt, er ikke noe fare. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hva med en pop-nagle? har du ikke en så stikk til en blikkenslager eller hvem som helst bilverksted, så setter de inn en ny for deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markoolio Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hva med en pop-nagle? har du ikke en så stikk til en blikkenslager eller hvem som helst bilverksted, så setter de inn en ny for deg:) i og med at jeg er en blikkenslager selv hadde jeg allerede tenkt på det, men hullet er 1mm for lite og jeg visste ikke om det var aktuellt å borre opp eller ikke :pimp Siter bmw 318i e30 89 touring :scared Jøss så rød.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 går fint å borre opp bare du ikke skader tilkoblingene eller kortslutter de på en enner annen måte. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg