turbo tobben Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 monterte senkesett for en liten stund siden med gule koni dempere men den på høyre siden framme er litt merkelig når eg svinger så blir heile den mutteren på toppen av demperen dradd rundt så når eg har kjørt 10 mil ca så detter mutteren av,den skrur seg ut sjøl den gummi foringen under mutteren går rundt også... og d hjelper ikkje kor masse eg strammer til den skrur seg ut uansett. noken som har vert borti dette før eller veit ka som er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hehe, kompis av meg hadde samme problemet, han mente bilen var for stiv, å derfor blei slått opp automatisk :hammer ... har ingen formening om noe, bare at det er irriterende cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ravenous Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 du kan jo borre hull gjennom bolten og toppen av dempern og låse muttern der med en låsepinn eller noe. Siter some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 kanskje du ikke var flink gutt og tok hjulstilling? bytt til låsemuttre.. evnt kan du montere tårnstag fra pedersens-racing.no, for 970kr. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo tobben Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 kanskje du ikke var flink gutt og tok hjulstilling?bytt til låsemuttre.. evnt kan du montere tårnstag fra pedersens-racing.no, for 970kr. tok ikkje hjulstilling nei men d skal vel ikkje ha noke å sei hvis bilen står i ro og eg snur på rattet så går alt rundt der. ein som meinte at d var ei skive som sto feil vei ei bua skive som du trer nedpå demperen før du setter den på og denne skal vist stå med buen nedover. kan dette stemme eller høres d ut som tull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Det står jo et lager på toppen av fjærbenet som det skal rotere i når du svinger. Mutteren, demperen, fjæren..... osv. følger jo med når du svinger. Den buede skiven du snakker om har jeg ikke sett på noen av de 240ene jeg har skrudd på.. Sjekk om lageret er gåent du. Den originale toppmonteringen er forresten veldig dårlig på senket bil. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg