Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

han jeg ringte sa je fikk mellom 28 og 30 hk mer hvis jeg satte på grenrør oxo.. : )

 

er oppi trondheim i allefall ;)

 

 

10-15hk er nok mest realistisk på en org 16v maskin..

har ikke lest gjennom hele tråden så jeg vet jo ikke om maskinen er i orginal stand da.....

 

jeg syns d hørtes enoooormt mye ut med nesten 30hk,men.. time will show.. er villig til å prøve.. ;)

kosta ikke så mye.. 4500 ca sa han.. og d vakke så verst.

for å ta ett anna eksempel: pappa har evo8,og ettersom d er turbo så øker den med 50hk og myyyyyyye mer newton. sååå.. skulle ikke tro min økte med så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sies at nye kammer, grenrør og litt optimalisering av tenning og bensin gir rundt 160hk i en ellers original 16v, men da er man fort oppe i 10 lapper..

 

grenrør rundt 4000 og kammer rundt 6000 samt jobben og optimaliseringa..

 

 

hk koster cash!

 

 

det bør du vite ole johnny! som har shippa bilen til tr.heim for vti konvertering :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sies at nye kammer, grenrør og litt optimalisering av tenning og bensin gir rundt 160hk i en ellers original 16v, men da er man fort oppe i 10 lapper..

 

grenrør rundt 4000 og kammer rundt 6000 samt jobben og optimaliseringa..

 

 

hk koster cash!

 

 

det bør du vite ole johnny! som har shippa bilen til tr.heim for vti konvertering :)

hørte på grenrør når jeg hadde 16v, fant ikke noe til under 6000, ville gi ca 10hk maks.... vurderte ferrita

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår