Gå til innhold

Min Golf GTI 16V Wolfsburg Edition

Ranger emnet


mspower

Anbefalte innlegg

linda, siden tråden din er 34 sider håper jeg det går bra om jeg bare stiller et spørsmål her uten å måtte lese alle sidene :)

 

ettersom du har gti 16v wolfsburg edition, har du slike matter som er på detta bildet her? du veit ikke evt hvor man kan få tak i det ?

 

innen.jpg

 

 

Heisann!

 

Veit de har noen matter med wolfsburg edition merker/logo på http://www.tmtuning.com men om de er de samme som på bilde der er jeg ikke helt sikker på :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 563
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for svar, selv om mysteriet ikke er helt oppklart :) jeg finner de rød\svarte mattene på tmtuning.com , men de er jo for golf\bora MK4, sånn 25års jubileum for golf?

 

skal prøve å leite litt rundt på vwvortex, kan hende det fins noen sider der.. er veeeldig keen på å få tak i de mattene ass :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar, selv om mysteriet ikke er helt oppklart :) jeg finner de rød\svarte mattene på tmtuning.com , men de er jo for golf\bora MK4, sånn 25års jubileum for golf?

 

skal prøve å leite litt rundt på vwvortex, kan hende det fins noen sider der.. er veeeldig keen på å få tak i de mattene ass :)

Hmm. je husker ikke noe.. er for tiden veldig dårlig,men ska prøve å finne d ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli frisk nå linda! :) BLI FRISK!!!!! ellers blir det dårlig med bilder :(

ja,prøver for harde livet. men ekke lett...

men har vel god tid på å ta bilder??? hmm...

men jeg er med jeg.

er ikke verre enn at jeg skaffer sjåfør og får noen til å vaske den egentlig... men.. hvem som helst får ikke kjøre hell lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja folkens... Bilen min ska stå "modell" til motiv lakkering i løpet av uka som kommer eller neste :) vet litt om hva d ska bli osv,men ikke helt åssen d blir !!! :P men.. blir d ikke bra ,så skulle dem lakke oppat så :)

 

Jeg levere kamera mitt i morra til rep.,så bilder blir tatt og lagt inn. enten d,eller så ska je god snakke litt med dan ;) tihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår