mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 skal ikke ha med golfen til gjøvik i mårra da? jææævlig lyst men.. må ha sjåfør over 23år ama.. oxo vil je heller vente til je kan kjøre den sjøl igrunn:D da ska den ikke gå glipp av mange treff!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 åssen anlegg har du i bilen din? lyst å bygge anlegg i audien jeg Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 åssen anlegg har du i bilen din? lyst å bygge anlegg i audien jeg hmmm. nå hakke je peil på åssen merke d er.. Polk ell no trur je d heter.. 2x12+6x9 og no orginalt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hmmm. nå hakke je peil på åssen merke d er.. Polk ell no trur je d heter.. 2x12+6x9 og no orginalt;) hmmm........... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 hmmm........... Meningsfull post. mspower: Ta med deg bilen imorra a! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Meningsfull post. mspower: Ta med deg bilen imorra a! ja................ Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Meningsfull post. mspower: Ta med deg bilen imorra a! he he... kan ikke ta med den uten front:P og sjåfør.. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 huff så mye tull det blir skrevet i trådene dine linda... folk bruker nok tråden din til å leke fjortiss.... :hammer Ikke sett bilen din annet enn på bilder men den ser da fin ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 huff så mye tull det blir skrevet i trådene dine linda... folk bruker nok tråden din til å leke fjortiss.... :hammer Ikke sett bilen din annet enn på bilder men den ser da fin ut :) ja,je vet:S kjett,men..dem har fått beskjed;) takk takk:) ska je væra helt ærlig,så syns je min er finere i virkeligheten enn på bilder... he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 synst nå ivertfall bilen var tøff....men noen som kan komme med tips om hvor jeg kan finne lignende spredere med den `rammen` rundt? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 synst nå ivertfall bilen var tøff....men noen som kan komme med tips om hvor jeg kan finne lignende spredere med den `rammen` rundt? takk ska du ha:) sier fra hvis je vet hvor du kan finne no lignende je;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ingen som vet om corrado svart skinn intr.? Har corrado delskinn,men ska ha svart helskinn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ingen som vet om corrado svart skinn intr.?Har corrado delskinn,men ska ha svart helskinn... r32 interriør;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 ingen som vet om corrado svart skinn intr.?Har corrado delskinn,men ska ha svart helskinn... får du tak i corrado helskinn.. så kan du gjerne gi meg delskinnsetene dine.. :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 får du tak i corrado helskinn.. så kan du gjerne gi meg delskinnsetene dine.. :D he he he he.. du kan få kjøpe dem hvis du vil?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg