mspower Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kjem mange fler i morra :) må bare gå igjennom de 221bildene vi tok :) gøy og ta bilder med deg mspower :) Gleder meg til flere bilder... godt å ha deg ;) hakke kamera sjøl så :/ ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 jau! :) blir bra detta linda :) ps: husk og få hengt oppigjen det jeg... *kremt* slo ned i går da :) hehe.. dumme tårnstaget var i veien gitt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 here goes :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 bare 1. lys foran ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 les lengre opp, så får du svar :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 bare 1. lys foran ? jepp... var helt tilfeldig.. begge mine lyste da jeg dro hjemme fra for å ta bilder i går.. og ingen av mspower sine lyste.. så skrudde begge på spredere og park for å ta bilde slik.. og guess what... begge 2 hadde samme syken.. kun 1 park Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tror det er noe sånt på golfen min.. Om bilen står med tenningen av og lysene av.. så kan jeg skru på høyre parklys ved å skru på blinklys til høyre og omvendt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 er vell tilfelle du skal parkere på veg kanten:P er noe sånn med mercedesen vår og.. kan sette på park lys på høgre\venstre eller begge:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hadde ikke skadet med litt bumper shine på fangerne dine linda :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 bumpershine er noe dritt! ekte folk bruker kiwi leather shoe dye! brukte det for.. tja... 3 uker siden nå.. og fangerene mine er fortsatt svarte! :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Fete biler og fete bilder, Dan.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 hi hi. ble da bra dessa ;) ska nok få dem mere svarte pater.. må bare kjøpe først.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 nå er det vel på tide med flere bilder :) jeg og Dan ska vel ta noen bilder så fort jeg kommer til meg selv igjen.. vært litt inn og ut av sykehuset og blir nok ikke helt frisk på en god stund,men håper på å få fikset masse læll.... til vinteren har jeg lagt en del planer som jeg ska gjøre med bilen... vil ikke legge ut hva osv enda,for vil undersøke tingene først ;) men det kan bli veeeldig bra!!! pappa er til gooood hjelp =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 linda, siden tråden din er 34 sider håper jeg det går bra om jeg bare stiller et spørsmål her uten å måtte lese alle sidene :) ettersom du har gti 16v wolfsburg edition, har du slike matter som er på detta bildet her? du veit ikke evt hvor man kan få tak i det ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 linda, siden tråden din er 34 sider håper jeg det går bra om jeg bare stiller et spørsmål her uten å måtte lese alle sidene :) ettersom du har gti 16v wolfsburg edition, har du slike matter som er på detta bildet her? du veit ikke evt hvor man kan få tak i det ? helt i orden at du spør... Jeg hadde.. he he he he... har MOMO nå,men har bestilt slike i rød og svart... Hmm. kommer ikke helt på nå hva sida heter,men er ei tysk side mener jeg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg