Gå til innhold

Bilder fra Gardermoen 27-28?

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

Ligger visst noen på http://www.gatebil.no - har jeg hørt.

 

-

Henrik

Da vet jeg sannelig ikke om jeg gidder å dra til Rudskogen nå i september. Ikke Hafsengen, sansynligvis ingen KRB, så raste tydligvis også 80 Quattroen til Jonus, ingen VS Motor og på toppen av det hele knakk mellomakselen i Supraen til Pedern... :wonder Men på en annen side så er det vel mye annet gromt som får en gyllen sjanse til komme seg fram i rampelyset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet jeg sannelig ikke om jeg gidder å dra til Rudskogen nå i september. Ikke Hafsengen, sansynligvis ingen KRB, så raste tydligvis også 80 Quattroen til Jonus, ingen VS Motor og på toppen av det hele knakk mellomakselen i Supraen til Pedern... :wonder Men på en annen side så er det vel mye annet gromt som får en gyllen sjanse til komme seg fram i rampelyset...

 

De rekker nok å gjøre istand bilene, kanskje ikke VS da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og redigerer litt film, men tar nok noe tid før jeg blir ferdig - litt 'smakebiter':

 

VS-fireball.jpg

 

DÆÆÆVEN var nok litt action å se på live ja

 

får håpe videon din er nesten like bra som å være der

:drive2

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rekker nok å gjøre istand bilene, kanskje ikke VS da.

 

Trokke at Hafsengen er klar til September treffet heller :rolleyes: (ironi)

 

Jeg drar dit for det ass, og som boXer sier er det jo sannsynlighet for at flere av gutta har bilene klare, Helge Vik kommer jo kanskje, med muligens over 1000 hk i sin E30 M3, det kommer vel ca. 1000 biler inn på gatebil treffa, alltid nok å se på på banen og på utstilling. Og er mange flere gromme biler enn de der! Jeg gleder meg i hvert fall! happyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår