Grimmee Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 har hatt olje sprut på klutchen og lekkasje fra kassa, og prøver derfor å få delt kassa for å få rensa inngående aksel for dritt, og for å få bytta pakning mellom "hoved delene" i huset. Får en to tre mm åpning mellom dem, men ikke mer. Er det noen som kan si hva jeg må gjøre for å få åpna kassa mer. Teit å kjøpe en ny kasse pga dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Du trenger ikke å dele kassa vel? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Er det noen som kan si hva jeg må gjøre for å få åpna kassa mer. Skru av 5'te giret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Skru av 5'te giret. Takk for det. fant det ut nesten selv også, fikk åpna nok til at jeg fikk skrapa ut den gamle pakningen. trangt , men det går cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg