R-S Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Jeg har nettopp oppgradert bremsene (hullborret og slissede skiver + kevlar klosser). De første dagene etter montering fungerte det kanon-bra :fire: , men i det siste har jeg fått hyling på bremsene. Det er verst ved lavt bremse-trykk. Under montering brukte jeg kobberfett. Skyldes hylingen at jeg har byttet til hardere klosser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenna Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 jeg stramma mutteren som holdt skiva på plass litt for stramt på min, og den peip også helt til jeg løsnet den igjen... kan jo være det???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Er ingen styrebolt/mutter på skivene mine... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Er ingen styrebolt/mutter på skivene mine... prøvd koppaslipp bak på klossen? ops såg du hadde prøvd det. sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Sikker på at du satt på plass igjen de "hylestopp-skivene"? Er 2 skiver på hver side av klossene, festet bak på klossene og en kan være i selve stempelet.... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Jeg har nettopp oppgradert bremsene (hullborret og slissede skiver + kevlar klosser). De første dagene etter montering fungerte det kanon-bra :fire: , men i det siste har jeg fått hyling på bremsene. Det er verst ved lavt bremse-trykk. Under montering brukte jeg kobberfett. Skyldes hylingen at jeg har byttet til hardere klosser? Det er helt normalt med hylig i bremsene når du har satt på aggressive klosser. Hvis du feks. har hørt de værste Ferrariene bremse rolig ned foran lyskryss så høres de nesten ut som et tog som stopper opp. Har selv kjørt med en del ulike aggressive bremseklosser på min bil, og de fleste av dem har det skreket i. Ofte har det vært en skrikelyd selv om jeg ikke holder bremsen inne i lave hastigheter. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 kansje det ligger ei katte mellom calipperen og skiva? alacocaina ei.... sorry..overtrøtt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Prøv å legg bly i ventilerings hølet på skiva, sånn til trykkpenn.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 kansje det ligger ei katte mellom calipperen og skiva? alacocaina ei.... sorry..overtrøtt :D ...stakkars katte. :hammer Jeg har "hylestopp"-skiver, men de kunne nok med fordel vært byttet. Så slitt ut. Tror jeg holder meg til "ferrari-brems"-diagnosen. Det er nok det nærmeste Ferrari, min lille racer noen gang kommer til å være. cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg