CorraDon Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Noen som vet hva denne foringen heter? Den som sitter på toppen av demperen, inni skåla lissom? Som holder demperen nede.. Håper noen skjønner hva jeg mener :hammer Gjerne sleng med pris hvis dere vet det og, på Golf/Corrado;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 det e to forskjellige ting . sitter en slags tjukk gummmi ring også har du fjærbeinse lageret. som sitter i skåla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Å, takk! Har ikke med etka oppover skjønenr du;) Er den nummer 6 hvis jeg ikke tar feil, skulle fikse det idag, men ble sverigetur istedenfor;) Får mekke i morgen! Noen som vet hva 6'ern heter i tilfelle? Takk for god respons! cheers Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Det er øvre fjærbenslager. Koster 200 hos biltema, ca 5-600 (tror jeg) hos NBDS og selvfølgelig litt mere hos møller.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Skal du skifte fordi den knirker? Jeg tror knirkinga mi kommer fra der.. Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Kjøpte to i dag gjennom en kompiss i trondheim, skal prøve å få satt det på i morgen eller noe... Nei, var vel ikke noe særlig knirking, bare det at den forrige var morken, så det her om dagen og vil bytte før eu-godkjenning osv... Måtte betale 600 per sett, da var det komplett sett, med nye topper osv og;) Ser bedre ut.. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg