|Massern| Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ser bra ut;) Kraftig senk og få på P-slotsa nå så blir det rått! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Jaja, har ingen bilder da såklart.. :angry: Men nå er den ihvertfall senka!:hellothere: Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 senk og felger nå så er du snart i mål :) Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Akkurat lest igjennom tråde din og likte det jeg leste/så! Har akkurat gått til anskaffelse av en einser selv og gleder meg til å gå løs på den....low `n slow! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Blir bra dette her :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 vurderer å selge bilen til våren, ikke fordi det er no galt med den men fordi jeg har lyst på noe mer praktisk.. hvis ikke jeg gjemmer den i en låve noen år. ..noen tips på hvilken pris jeg kan prøve å sette på den? :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Kul einser du har =) Gjem den i låven i staden for å selge den! ;) Undres også over om de siste bildene kan være tatt på nipro ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Flott bil! Må si jeg digger interiøret ditt. Var en flott brunfarge. Og den retrostilen i bagasjerommet da ;) Lykke til videre. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Undres også over om de siste bildene kan være tatt på nipro ;) jepp, er nipro plassen ja.. gidder ikke å kjøre mer enn 3min for å ta bilder.. undrer på hvem jeg kan leie låveplass av. Står en duett og tar plass i garasjen hjemme så.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Tenkte jeg skulle bumpe litt med no bilder ifra felgprøving ifjor.. hehe ..50profil er for meget på ET25 med originale hjulbuer ihvertfall:( Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ingen respons jo:( Men er det Noen som kan gi meg litt tips om jeg skal kjøpe meg 195/45 dekk til felga over ? ...eller kjøpe 20mm spacere så jeg får brukt p-slotsa i sommer? ...uff.. felger er no hodebry Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg ender nok opp med 175-50 på vogna mi, med maks senk, og lettere friserte hjulbuer...tror det skal blir rimelig ok! så 175-50 er nok et alternativ for deg også...tøffe de svarte "stjernefelgene" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Her må det valses! Gjør for Guds skyld det og ikke kapp i filler kantene på bakskjermene! Det vil du nemlig angre på seinere. 195/45-15 funker helt fint. Jeg kjørte med den dimmen på bruksbilen i fjor med ca. 60mm senking og det funka fint. Dog hadde jeg ET 33, så det vil forklare fravær av subbing (dette endra seg da jeg bytta om til 8X15 ET 20....). Jeg har sett på sida til Dekkskift og det kan se ut som at Bridgestone og Goodyear i 175/50-15 kan være gode alternativer reint størrelsesmessig. Dette bør heller ikke ha så steingal rulleomkrets (selv om det må være en ørliten tanke mindre enn 195/45). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 tror du jeg har nerver til å kappe i bilen min? hehe. Hmm.. man må vel legge på ny lakk om man skal valse.. syns det er litt synd å bruke bigbucks på lakk da jeg er ganske fornøyd med tilstanden sånn den er Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 tror du jeg har nerver til å kappe i bilen min? hehe.Hmm.. man må vel legge på ny lakk om man skal valse.. syns det er litt synd å bruke bigbucks på lakk da jeg er ganske fornøyd med tilstanden sånn den er Godt å høre at du ikke skal sage i bilen:). Med litt flaks/dyktighet sprekker ikke lakken. Ofte er det smart å la bilen stå med den sida som skal valses eksponert i sollys sommerstid. Da blir det varmt og godt. Om det sprekker får du bare utbedre med sprayboks (slik stort sett hele bilen min er;)). Uansett er dette bedre enn at innerskjerm og skjermkant skiller lag pga. subbing. Da snakker vi nemlig om en skikkelig rustsamler! Med Pirelli-felgene vil du ikke behøve å valse bak. Personlig hadde jeg satsa på dem. Du rekker å polere dem opp innen treffet i Valdres, om du begynner nå:D. Disse vil kle en Inarissilber Golf GLS helt fortreffelig:thumb Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg