Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært fun det, skal vel ikke være FOR vanskelig og ordne heller?

 

Eneste er at det trekker en del oppmerksom da.. Litt kjipt og trekke den oppmerksomheten fra politiet med seg bort til streetmeet kanskje?

 

Men Robsrud hørtes bra ut... int fiks plass i golfen :P

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å ringe politiet og spørre om tillatelse til burning så lenge vi har et avsperret område a?

 

Som sagt flere ganger før i denne tråden, så er det en lov mot burning, altså det er ulovlig. Og politiet her oppe er ikke alt for glad i det dem heller, så det er lite vits i å spørre om noe sånt.

Da kan man risikere å oppnå at dem står å passer på konstant så ingen burner.. og da blir jo halve morroa borte? :D

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt jalla at det står om det i avisa og jeg, særlig link til forumet og sånn. Men siden politiet ikke mottok noen klager må man jo resonnere slik at de fant ut av meetet på andre måter, kanskje nettopp gjennom forumet. Liker bare ikke tanken på at "alle" nå vet hvordan vi lager disse treffene... kan jo komme forbud og dritt, men vi gjør jo ikke no ulovlig da,..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke blir noen klager til politiet, noe som ikke skjedde ved forrige treff så er det jo ikke ulovlig å stå på en parkeringsplass? :)

 

Dog, burning er jo ikke helt lov men det blir det jo uansett. Kan ikke ulovliggjøre treff ikke-arrangerte treff pga litt burning? ;)

 

Gleder meg til neste treff. Morro for gutta :D (og jentene da)

I'll be there (om bilen går) cheers

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt jalla at det står om det i avisa og jeg, særlig link til forumet og sånn.

 

 

Nå spurte reporteren meg hvordan man kan komme i kontakt med bilintreserte da vettu, og åssen jeg kom i kontakt med det. thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår