Gå til innhold

Bmw 318i/325i

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

så litt rundt på autodb.no, så kom jeg over denne gjennomførte bilen.

en av få bmwer med masse plastikk, som jeg faktisk syntes var sinnsykt tøff og gjennomført.

åssen lykter er det?vanlig angel eyes med grønne pærer?

ser det er en 325i maskin, har det blitt gjort noe med maskinen, eller er den orginal?

de som har bilder, sleng ut!ligger 4 bilder til på autodb.no, men søk etter Bmw 325i 1991 mod. så ser dere resten av bildene hvis det skulle være interessant

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så litt rundt på autodb.no, så kom jeg over denne gjennomførte bilen.

en av få bmwer med masse plastikk, som jeg faktisk syntes var sinnsykt tøff og gjennomført.

åssen lykter er det?vanlig angel eyes med grønne pærer?

ser det er en 325i maskin, har det blitt gjort noe med maskinen, eller er den orginal?

de som har bilder, sleng ut!ligger 4 bilder til på autodb.no, men søk etter Bmw 325i 1991 mod. så ser dere resten av bildene hvis det skulle være interessant

hva med å legge ut link elr bilde?

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen har fått ny eier nå i helga tror jeg.

 

ble bytta i en lilla 318cab som ligger på autodb. Mener å huske det var i nordland den caben stod, så bilen du nevner er nok der oppe nå.

 

motoren er en 325 motor som er chippet. kn filter og effektanlegg.

 

Bilen var en av de første som automote bygde, men den har endre seg mye etter det. har blitt lakket flere ganger etterpå. han som eide den var billakkerer så var han som lakket sølv greiene selv tror jeg.

 

her er noen bilder fra bilen i fjor sommer, bakfangeren og forskjermene er byttet ut etter det:

IMG_1144.jpg

IMG_1143.jpg

 

ligger et bilde på gatebil som ble tatt på treffet i kristiansand:

http://www.gatebil.no/index.php?id=483&pageid=116

 

Azzido har også tatt noen bilder på treffet i kristiansand:

http://www.azzido.no/downloads/Bilder/gatebil-kr.sand-200805/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått i Grimstad i vel et år nå før den som Frank S. nettopp sa ble byttet langt nordpå visstnok.

 

Noen bilder av den for noen måneder siden:

 

car70.jpg

 

car10.jpg

 

 

Slik bilen er nå, bilder tatt på gatebiltreffet i Kristiansand 2005 for noen uker siden:

 

imageopen.php?url=gatebil20august2005ℑ=gatebilsorlandet17.jpg

 

imageopen.php?url=gatebil20august2005ℑ=gatebilsorlandet18.jpg

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være gjort dårlig grunnarbeid siden lakken har flassa av sånn....heheh :hammer

 

 

(ironi, for de som ikke tok den)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk'n ikke gang på kjelka etter han bytta motor siden han har sånn fin handlevogn-"dytte på" på bagasjeluka!?!? eller kansje den skal til...hmm..MÅNEN? :hammer

 

Hehe, Når har det vel seg slik at det er faktisk Volvo som produserte slik Handlevogn-"dytte på" ORGINALT på 740 og 940 da. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår