Magnalf Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Synes bilen min er så kald hele tiden, går sjeldent over 60 grader. Jeg vil helst ha den på 90 :mad: Er dette et vanlig problem på disse eller? Har hørt om andre som synes disse er "kalde". Vurderer å bytte termostat. Bilen trenger ihvertfall ikke de 2 svære radiatorviftene den har, tror aldri jeg har hørt dem starte tannløs Bilen står i signatur Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Bytt termostat du, kan være den som er gåen :) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Uten at jeg kjenner noe særlig til Audi, så tror jeg at du har en defekt termostat eller tett radiator eller veldig lite kjøleveske. EDIT: Han over meg kom faktisk bittelitt før meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Vet om flere med diesel audier som fryser lenge om morgen når det er kaldt alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg