LilleGud Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Vel i dag har jeg vaska og shina bilen før våren, og fått på nye felger å greier. så da måtte man ta noen bilder. :D FØR: ETTER: :D også dukka det opp en sånn rød bil ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by LilleGud Vel i dag har jeg vaska og shina bilen før våren, og fått på nye felger å greier. så da måtte man ta noen bilder. :D Hvorfor valgte du felger som er prikk like? Forøvrig, dere feilparkerte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Ascona Hvorfor valgte du felger som er prikk like? Forøvrig, dere feilparkerte :) prikk like var vel litt å ta i. men de har likhets trekk ja. feilparkerte ?? :eek: det la jeg ikke merke til ! :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Ascona Hvorfor valgte du felger som er prikk like? Forøvrig, dere feilparkerte :) prikk like hva? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Håper ingen svare med "quote" på posten til lillegud. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn det er mange bilder azz.... hahahahah Må være 10-15mb ellernoe.... TIPS: Når du skal lagre bildene så velger du "lagre for web" myyyyyyyyye mindre plass..... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Parkeringsplassen er helt øde, men dere måtte absolutt okkupere handicap-plassene. Utrolig. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Og bilene ble så blanke og fine atte. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by MrHappy Må være 10-15mb ellernoe.... 12,6mb faktisk :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Walter_Melon Fine biler det der.. Kjør pent! du bare MÅTTE quote'e ja? ;) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 *blåse i løpet på pistolen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Ja, LilleGud da er det bare å ta turen oppover, står en liten sort en å venter på å få lagt om til sommerdekk + få seg en liten vask :) hehehe Skulla ha fått satt på de nye skivene og klossene mine forran også by the way.... MVH Presidenten i "Fint å være lat"- klubben Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Hihi bromman min jo!!! :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Lillegud : Blei jo bra det der.. Men, finnes det fangere til 100nx som er "større"? Sånn litt mere massive, virka så små de du hadde. Blir sikkert fetere med fanger. Akkurat som på Golf :) Også blir det nok bedre med de øyelokkene du har anskaffet, så må du få bilen litt ned mot bakken! :) Hiip: Flott bil du har da.. Men, få på noe større hjul, fy faen du har mye å gå på i hjulbuene.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Tenkte jeg også på, og hvor er Mage bildene da? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg