DJ_Fiasco Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Har nylig kjøpt meg en 518 E28....så jeg driver og leter etter styling til bilen min....Er det noen her som har litt peiling på hvor jeg kan finne det? Bare skriv inn hvis du selger styling til E28...helst med bilder:D Siter D_J_Fiasco@hotmail.com BMW 518 E28 yodude yodude yodude yodude dukenukem :smilbmw :win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 E28 kler ikke styling. Det eneste du trenger er senking og felger. Hvis du absolutt må ha noe kan du henge på en Alpina frontspoiler. Den koster 378 Euro. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 E28 kler ikke styling. Det eneste du trenger er senking og felger. Hvis du absolutt må ha noe kan du henge på en Alpina frontspoiler. Den koster 378 Euro. Vil faktisk si meg enig i dette. Fete felger, senking, shadowline og litt soting så blir den nok bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Men, hvorfor 518? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Pass på at du kjøper deg felger som har fet kant. E28 uten kantfelg er som en konsert uten lyd. Om du ikke har masse penger til styling/felger/senk Kan du jo kjøpe deg noen fete kant felger på http://www.eiker.com Direkte til E1 (volvo/bmw) http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1207 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ_Fiasco Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Men, hvorfor 518? Har ikke peiling :P kansje for at jeg vil ha et prosjekt å jobbe med :P Siter D_J_Fiasco@hotmail.com BMW 518 E28 yodude yodude yodude yodude dukenukem :smilbmw :win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doktor_pilsner Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hehe... 518 e nok te ein stor tulling som førstebil:) Brutter hjølpe dæ å fiks den:) Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ_Fiasco Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hehe... 518 e nok te ein stor tulling som førstebil:) Brutter hjølpe dæ å fiks den:) TAKKER :hammer Siter D_J_Fiasco@hotmail.com BMW 518 E28 yodude yodude yodude yodude dukenukem :smilbmw :win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ_Fiasco Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har i den siste perioden lest litt på prosjekt sidene her....og begynner å få en liten menig over hva jeg skal gjøre med min 518....Holder på og leter motor til bilen nå....Hvis det er noen som har en annen BMW motor til E28 så gi beskjed til meg på D_J_Fiasco@hotmail.com..... Bilen er desverre helt hvit nå....kom med ideer hvis dere har :D dukenukem Siter D_J_Fiasco@hotmail.com BMW 518 E28 yodude yodude yodude yodude dukenukem :smilbmw :win Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doktor_pilsner Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Har i den siste perioden lest litt på prosjekt sidene her....og begynner å få en liten menig over hva jeg skal gjøre med min 518....Holder på og leter motor til bilen nå....Hvis det er noen som har en annen BMW motor til E28 så gi beskjed til meg på D_J_Fiasco@hotmail.com.....Bilen er desverre helt hvit nå....kom med ideer hvis dere har :D dukenukem Du kan mal åver kvitfargen med bængalack og rull:) Nei da,få tak i ein heil delebil 525 eller 528 fra sverige du som bor 10min fra svenskegrensa. Du må ha meir einn bærre motor om du ska ha i nå større i 518`n. Trøng ainna bremsa,bremskraftferstærker++++ Bæste e å få tak i ein heil delebil. Æ har nu kjøpt mæ en E34 æ da cheers :wave Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doktor_pilsner Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Bytt bilde i profiln din koplæst :D Få inn bilde av glise Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg har et styling sett til salgs til e28. Du kan se det her. 518 går helt greit den visst du bruker turtallet :) Mange med sprekere biler som har blitt lange i maska av gamle 518. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 M535 kittet må vel være det beste.. Men tro meg, vent til å koste på bilen før du får en 6er bmw.. er ett helvete å skifte motor i 518 forgasser.. Jeg kosta på min 518 25000+ (felgs, lakk, m535 osv) så det vet jeg godt :) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doktor_pilsner Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg har et styling sett til salgs til e28. Du kan se det her. 518 går helt greit den visst du bruker turtallet :) Mange med sprekere biler som har blitt lange i maska av gamle 518. Hilsen Trond Ca pris på stylinga?? Siter doktor_pilsner@hotmail.com Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KS-Racing Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 hei! eg har ett m-kitt til e28 til salgs vist du er villig til å betale 3500 for det.. mangler ei luke på sideskjørt og begge lukene i fronten.. fronten har også noen sprekker. fargen er sølvgrå, men trenger ny lakk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg