ss242 Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Må bare legge ut et bilde av rekorden til en kamerat. Har ikke særlig sans for Opel, men syns de har noen gamle kule modeller. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Må bare legge ut et bilde av rekorden til en kamerat.Har ikke særlig sans for Opel, men syns de har noen gamle kule modeller. den var rå! vet du hvilken mod det er... er d 69? hvilken hotor står i? sett en comador en gang med slike runde lykter. kjempetøfft. slike skal jeg og ha. vet du hvor han har fått ta i dem? eventuelt pris? takk for svar! Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 1970 ifølge reg.nummeret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Sitter vel bare en std 2.0 i den. Er vel originale commodore lykter det der vel. Han kjøpte bilen slik den står nå, så delepriser har jeg ikke peiling på. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Sitter vel bare en std 2.0 i den.Er vel originale commodore lykter det der vel. Han kjøpte bilen slik den står nå, så delepriser har jeg ikke peiling på. std 2.0 har jeg oxo men det står jo 1900 bakpå bilen så tror den er levert originalt med d. viss det er originale commodore lykter kan d vel ik vere så vanskeli å få tak i dem? skal sjekke opp litt i ting. men så er jeg ganske ung da, og ik har så mye erfaring, men sattse på at fatter'n gidd å hjelpe. takk for alle svar. Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 stilig opel jo!! hellothere cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 FEEET :D men kan se ut som fargeforskjell på dørene i forhold til resten av bilen? og ville nok valgt andre felger til den, men for all del, NYDELIG bil! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Sitter vel bare en std 2.0 i den.Er vel originale commodore lykter det der vel. Han kjøpte bilen slik den står nå, så delepriser har jeg ikke peiling på. men bilen til kompisen din. den er vel valset? ellers kunne han vel ik ha senket den slik? eller går d? har du flere bilder av den. interiør, bakfra? likte den bilen der. nydelig alltså! går og lurer på hvordan jeg skal ha min. blir nok sikkert ganske lik. men lurer på en matt svart farge. ka du trur? setter pris på andre forslag og idéer også. på forrhånd takk. Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Vet som sagt veldig lite om denne. Han skal bytte fronten med '69 coupé'n han har stående, og deretter selge stasjonsvogna. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 finn ut hva han skal ha for stasjonsvogna når han skal selge den.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Tøff bil! Også LS-skilter da:) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Heavy bil azz :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hvor fikk han tak i hvite blinklys?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Vet som sagt veldig lite om denne.Han skal bytte fronten med '69 coupé'n han har stående, og deretter selge stasjonsvogna. håper han ikke bytter til slike ovale lykter på stasjonsvogna? den er jo 10 ganger råere med de lyktene der.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Hvor fikk han tak i hvite blinklys?? bla http://www.blitzpower.no Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg