Gå til innhold

Ny clutch til 1.6

Ranger emnet


SunnyGTi2.0

Anbefalte innlegg

Har en kompis som trenger ny clutch til en golf mk2 1.6.

Hvor mye må han ut med for en orginal, eller tilsvarende, og hvor er det best å kjøpe fra?

 

Vet at merkeverksted fikser dette, men tenkte kanskje det var noen billigere/bedre løsninger.

 

Trodde helt seriøst aldri jeg kom til å spørre om noe som helst her på golf-forumet, men håper noen kan hjelp litt her.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clutch har dem på autospar tror jeg.. Og den bytter du selv..Hvorfor trodde du at du aldri kom til å spørre om noe her? virker jo ikke som du har så mye peiling på bil da.

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,jeg må innrømme nå at når jeg leser hva jeg skreiv så ble det veldi tåpeligt sagt egentlikt. Må unnskylde meg for det dumme sitatet der ass. :hug:

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Takker for svar og sarkasme ;)

Var vel mest fordi jeg er hjernevasket når det gjelder bilmerker og er kun nissan som gjelder for meg personlig ;)

 

Har vært borti litt bil, men har liksom ikke satt meg inn i hvor du handler deler til en golf (utenom autospar - men så ikke noen clutch på sidene deres). Er mest japsesjapper jeg følger med på..

 

Noen andre steder enn autospar som kan skaffe clutch til en ok pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår