Gå til innhold

Oss på Værste (garasjen med de rare i)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp stemmer for den..

Kake eller ikke, bare det er fler bilder av hun..

 

Jobber som modell eller noe så det ut som?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du(dinglevims) var ute å criusa i ski for litt siden... med en annen jetta 1`er... 2 biler altså... jeg satt på en sjappe i ski og spratt opp fortere enn på lenge når dere kom rullende... :D :D :D ...

 

Huh? Jeg har vært i Ski et par ganger med den hvite Jettaen, men aldri sammen med noen annen Jetta 1-er.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul film den ja,

sånn litt offtopic: hvor mye er en 1978 Golf diesel verdt når den er halvrusten og med skyldig årsavgift? bare lurer.

 

Vanskelig å si uten å ha sett bilen, men Golfer med de smale baklyktene begynner å bli ganske sjeldne...

 

Men jeg kan tenke meg en plass mellom 1500-5000, husk at er årsavgiften mer enn tre år gammel så slettes den.

 

med en annen jetta 1`er... 2 biler altså... jeg satt på en sjappe i ski og spratt opp fortere enn på lenge når dere kom rullende...

 

Det var ikke orange vel? Jeg og Dinglevims Cruisa noen runder sist jeg lufta GT'n... hellothere

 

Hvor populært hadde det vært å parkert en ford inni verkstedet deres?

 

Vel, akkurat nå er det ikke plass. Men jeg har ikke noe imot Ford jeg, så lenge de er spesielle. Jeg har en god kompis som kjører med denne... cheers

 

Bilde_514.sized.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår