GTPrimeraGT Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hai Lurte litt på hvordan du får ut midtkonsollen? hadde tenkt og lakkere den og diverse andre ting inni røde.. Men eg har slikt trelook i bilen, er orginalt.. men noen som vet om det går greit og lakkere?? Så har eg tenkt meg neonstyring til lysene i bagasjerommet, har fått bygd det skikkelig til i bagasjerommet nå.. ser veldig bra ut, mangler bare teppe og plexi. Men hadde tenkt og få neon lysene baki til og "blinke" i takt med musikken.. hvordan kan eg få gjort det?? Vet du trenger en sound controller som kan ta seg av det men hvor får en tak i slikt? skal legge inn bilder av bagasjen når det er helt ferdig.. ser veldig bra ut nå. men opphøyd gulv over forsterker kondensator delefilter etc.. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hai Lurte litt på hvordan du får ut midtkonsollen? hadde tenkt og lakkere den og diverse andre ting inni røde.. Men eg har slikt trelook i bilen, er orginalt.. men noen som vet om det går greit og lakkere?? Så har eg tenkt meg neonstyring til lysene i bagasjerommet, har fått bygd det skikkelig til i bagasjerommet nå.. ser veldig bra ut, mangler bare teppe og plexi. Men hadde tenkt og få neon lysene baki til og "blinke" i takt med musikken.. hvordan kan eg få gjort det?? Vet du trenger en sound controller som kan ta seg av det men hvor får en tak i slikt? skal legge inn bilder av bagasjen når det er helt ferdig.. ser veldig bra ut nå. men opphøyd gulv over forsterker kondensator delefilter etc.. Søk på forumet so finner du masse om korleis lakkere mittkonsollen,, enkelt å ta den ut,,en del skruer, bryterene er festa med klips. Masse grunning så går det vell å lakke mahoni (eller ka det heiter) interiør og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Du får kjøpt neon på Bilxtra som blinker etter musikken. Her kan en stille følsomheten, om det skal lyse konstant eller blinke. Har koblet det til bagasjeromslyset, slik at det bare lyser når jeg lukker opp luka. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 du har ikke et bilde av bagasjerommet ditt ? har tenkt litt på å bygge om mitt også. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTPrimeraGT Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Her følger bildene.. fikk litt dårligere plass på en måte, men litt mer også siden forsterker og alt ligger beskyttet og kan overlasses. Derfor valgte eg Nexan glass, tåler riper etc mye bedre.. kan anbefales.. litt dyrere en Plexi glass og mye sterkere. Skal kjøpe vifter fra Microplex snart og montere i glaset slik at det trekker luft opp.. vent og se.. blir stiligt! :) bildene ble tatt nettopp, men i sterkt sollys så du ser nesten ikkje glaset, eg har brukt Nexan glas, sterkere en plexi og det er mørktonet.. noe du ikkje ser pga sollyset.. Neonrør henger på siden av forsterkeren ser di på det ene bilde.. gir en rå effekt på kvelden. skal male kantene av plata svart slik at det blir litt finere rundt hulla etc.. nett ferdig i dag! Basskassen skal og bygges inn, skal sette opp en skrå vegg rundt kassen. Kassen leverer utrolig mye forresten! er et Phoenix Gold XS 15" Element :) Spiller noe inni... Lyden ble også mye bedre nå. Sikkert fordi bagasjerommet ble mer isolert. Siter _/1994 Primera e GT\_ KN,Supersprint,chip Dvd,PS2,Rockford 230V,TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ' Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg