Helten Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 bare lurte på om det var noen som hadde målt ut bensin målerene til bmw. bensin måleren i dashbordet ligger konstant på tom og lyser rødt. vet ikke om det er selve instrumentet eller en av flotørene bak som er problemet (er to flotører.) noen som har en kjapp og enkel måte å finne det ut på? har ikke tatt meg tid til å skjekke noe som helst ennå. Men håpet noen hadde gode råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-4-EVER Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Kanskje greit å få med hvordan BMW du har da... Alle er ikke helt like vettu.... knock Siter -Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har?? -Volvo 240 89mod (solgt) -BMW E30 323 rieger GTS (solgt) -Golf 2 90mod (solgt) -Honda NSR 125 (180ccm) (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helten Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 ja klart det. bmw 318is 96 mod. tror akkurat det der e ganske likt på de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helten Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 No har eg endelig orket å nappe opp baksetet for å prøve meg på å måle de der flotørene.. er jo en kontakt på hver flotør med to stikkere inni. + og - går eg ut i fra. på den ene ledningen til flotøren kommer det inn 12v. mens på andre flotøren kommer det ikke noen strøm i ledningen i det hele tatt. brudd noen sted? noen vært borti dette før?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg