tikay Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Igår kveld på vei fra Bergen, 20min før Voss kjørte jeg i 80km\t (-Helt utrolig!!) på en mørk strekning. Plutselig hopper den sværeste hjorten over autovernet og uti veibanen, rett framfor meg. Den ombestemmer seg og snur seg med begge forbeina i været for å komme seg over autovernet igjen. Hadde såpass god reflex at jeg unngikk den med ca 20centi... Vært kjipt og fått den gjennom frontruta...!! Ekkel opplevelse... :eek: Siter Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Kjempebra at du unngikk den. Litt leit å ødelegge bilen på noe så unødvendig. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by tikay Igår kveld på vei fra Bergen, 20min før Voss kjørte jeg i 80km\t (-Helt utrolig!!) på en mørk strekning. Plutselig hopper den sværeste hjorten over autovernet og uti veibanen, rett framfor meg. Den ombestemmer seg og snur seg med begge forbeina i været for å komme seg over autovernet igjen. Hadde såpass god reflex at jeg unngikk den med ca 20centi... Vært kjipt og fått den gjennom frontruta...!! Ekkel opplevelse... :eek: Vil nok tro det var en ekkel opplevelse ja! :rolleyes: Bra at det gikk bra! :) Typisk at det må være folk som har mye saklig å skrive her... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by RaCk Kjempebra at du unngikk den. Litt leit å ødelegge bilen på noe så unødvendig. :P Får du en svær hjort over panseret og inn frontruten er det ikke bare bilen du burde være bekymret for git. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Bra at du ikke fikk den i fronten da, crasha m elg i en kompis sin bil og den var farlig nær oss som satt inne i bilen. ikke morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 hehe jeg har personlig kjørt ned et jævla rådyr!... da jeg traff fanskapen hadde vi underkant av 70KM/t.. og guess what... jeg dreit i bremse... "tenkte sauen fløtta seg" sauen var for dum.. og daua.... + at bilen ble kjørt på dynga.... en gammal mazda 32 fra tidligere 70 tallet eller noe.. Bilen var så fucka at BAKDØRA bøyde seg under kompresjonen.... hihi.... tenk deg en elge faen da... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 kamerat av meg kjørte på en elg med bmw 325 cab. 2 av føttene på elgen kom gjennom frontruta og spidda passasjer-setet......... like greit at det ikke satt noen der... :rolleyes: :eek: Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.9 sdi Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Voss kjørte jeg i 80km\t (-helt utrolig!!!) Heilt utruleg at du fekk bilen opp i 80 km i timen eller.....? Siter Polo 1.9 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Voss kjørte jeg i 80km\t (-helt utrolig!!!) Heilt utruleg at du fekk bilen opp i 80 km i timen eller.....? Må jo tenke på at dette er en bil, der femtegiret ikkje blir lagt inn før i 110 i lærdalstunnellen, så han hadde vel bygget seg opp mot 80 hele veien fra sotra slik at han kunne ha tjangs til å nå 110 før lærdal. (latter, latter) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg