Gå til innhold

Right On OG SCC på Gardermoen Raceway 27-28 august

Ranger emnet


Vendetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var endel gatebiler som mildt sagt fikk bank av am car`er der.....

 

Som om det er no bombe å få "bank" av amcar når man kjører en orginal bil mot en trimma amcar! Jeg kjørte ikke der i dag for å kjøre i fra folk, men for å ha det moro og prøve et par drag! Er kjekt med et tidkort, så kan man virkelig se hva bilen er god for, istedet for å skryte på seg an masse dritt!

 

Jeg hadde en kjempe dag, tross mye venting etter raset til V.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var endel gatebiler som mildt sagt fikk bank av am car`er der.....

 

Ja du vet ikke alle biler er bygget som amcar som bare kan kjøre fort rett fram 400m. Men trur vis vs ikke hadde hatt trøbble hadde nok amcar gutta tapt der også...

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp nå av da....hehe folk er så såre på forumet....

 

Vi vuderte jo sterkt å ta supraen ut vi og men lot det være siden det sitter vinterdekk på den.... :wonder

kunne jo prøvd på ny rekord på 402m med vinter dekk da..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og få kjøre med prøveskilt (som du har?) så må du vel ha lisens på både fører og bilen... ;)

 

Ja å du tok det vel seriøst at vi skulle ut med vinterdekk å.... :hammer

 

Eller var det at du skulle frem til at vi har prøve skilter på bilen, så derfor er ikke supran noe å bry seg om....i såfall bør du prøve å finne noe negativt som vi bryr oss om.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å du tok det vel seriøst at vi skulle ut med vinterdekk å.... :hammer

 

Eller var det at du skulle frem til at vi har prøve skilter på bilen, så derfor er ikke supran noe å bry seg om....

Nå var vel innlegget mitt bare til opplysning... Men vet det er flere med prøveskilter som har stilt opp og blitt skuffet fordi de ikke har fått kjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om det er no bombe å få "bank" av amcar når man kjører en orginal bil mot en trimma amcar! Jeg kjørte ikke der i dag for å kjøre i fra folk, men for å ha det moro og prøve et par drag! Er kjekt med et tidkort, så kan man virkelig se hva bilen er god for, istedet for å skryte på seg an masse dritt!

 

Jeg hadde en kjempe dag, tross mye venting etter raset til V.S.

 

Og for de som ikke har fått det med seg, engangslisens løst i dag gjelder også søndag.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår