Gå til innhold

Midnight Club i Drammen.

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel ta en tur jeg og, så få vi utvidet utvalget litt til... ;)

Hvis vi skal dra samlet, så la oss værsåsnill prøve å være TIDLIG på stedet.. Syns det ender med at man kommer for sent og får lusne plasser altfor ofte...

Noen som sier i fra til midnight club at vi kommer?

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ta en tur jeg og, så få vi utvidet utvalget litt til... ;)

Hvis vi skal dra samlet, så la oss værsåsnill prøve å være TIDLIG på stedet.. Syns det ender med at man kommer for sent og får lusne plasser altfor ofte...

Noen som sier i fra til midnight club at vi kommer?

 

 

Hei.

 

Jeg har sendt PM til midnatt-klubben, men ikke fått svar enda. Skal mase mer.

 

Jeg tror jeg kommer til å være der klokka 15:00. Bare se etter en rød GT-R eller en blå REPU(pickup). Evt kjører jeg jo fra Oslo, så hvis noen vil kjøre sammen, så post på. Kjører vel ca klokka 14:15.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der jeg ja..Men synes det var litt dårlig oppmøte av mazda folket..Hadde vært gøy å organisert at alle mazdaer sto sammen og greier..

Eller var treffet bra det og takk og lov for at det ikke var fullt med drita tullinger som tråkka rundt der som det ville vært hvis det var på en lørdag..

Er greit å være drita i helgene men biltreff og alkohol synes jeg ikke har noe sammen å gjøre..Creds for det:)

 

frooode:Tror du at du hadde hatt mulighet til å mappe litt på mazdaen min en dag.Er så jævlig lei å starte og må ha så høy tomgang for at den skal gå..

Bare plukke av litt bensin

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ålreit med biler der, med da jeg kom rundt 15.20, var det kun meg og Mazdafun 323 GTR'en som var der fra mazda..

Men det endte opp med å bli 3 MX-6'er der ihvertfall! :driving fatality

'93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude

'92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2

'02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool:

Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler

Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår