Gå til innhold

Midnight Club i Drammen.

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sjekk denne linken : Midnight Club

 

Hvor mange er int. i å lage en skikkelig MAZDA stand på dette treffet? Hva med å organisere oss skikkelig for 1 gangs skyld, og stille ut Mazda på en fin måte?

 

Jeg har planer om å komme med :

 

REPU

 

323 GT-R

 

Eunos Cosmo (bling-style)

 

Skikkelig stilt ut med bannere, flagg, etc. ...

 

Go Mazda !

 

 

Hvor mange er med?

 

*- Med organisering tenker jeg på å sette alle gamle Mazda sammen, alle FD, etc..

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et bra tiltak dette her Mazdafun, må greie å samle noen Mazdaer for en gangs skyld. :) Skjønt du har vel Mazdaer nok til å laget ditt eget lille treff ;)

 

Blir været bra og bilen er på veien igjen så kanskje eg tar turen over fjellet, savner å kjør skikkelig bil nå..... Har knapt brukt den siden begynnelsen av Juli :(

 

Ta deg en tur inn på Mazda OGN og legg ut info da :)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne sikkert ha blitt med men jeg tror alle synes bilen min ser kjip ut så det er liten vits :hammer

 

Hei.

 

Dama di er kjip, men :

 

Ta og poler Øsa, og lån noen hjul av en kompis eller noe. Ellers kan vi sette den ved siden av "Rice-Andre" sin FD, og ha en slik "før" og "etter"- greie :roll: :roll: :roll:

 

Darkstar : De som henger på MOGN, er nok innom her også. Ellers kan du jo bare legge inn en link. Ett forum holder for meg, og det er bilforumet hellothere

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Dama di er kjip, men :

 

Ta og poler Øsa, og lån noen hjul av en kompis eller noe. Ellers kan vi sette den ved siden av "Rice-Andre" sin FD, og ha en slik "før" og "etter"- greie :roll: :roll: :roll:

 

Darkstar : De som henger på MOGN, er nok innom her også. Ellers kan du jo bare legge inn en link. Ett forum holder for meg, og det er bilforumet hellothere

 

 

hahaha

 

 

 

ingen som jeg vet om har noen 18 tommere vet du om noen? knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bli med med min "riced out" FD jeg også da... Må treffes et sted før, og kjøre sammen inn...

 

Får kjøre litt press på "malærn" Frank Ove... Burde ikke ta så lang tid og slenge på litt lakk... Så kan du ta med pluggledninger til meg i samme slengen cheers

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei.

 

Hva med å stille litt tidligere, og rigge opp en "stand" for Mazda? Jeg tenker da på AJ82 (Riceman), twinturbohansen, maler'n, og evt andre som vil være med å rigge litt stash?

 

Kanskje klokka 1500 eller noe?

 

OT : Hvor er Cosmoen min ! ?

 

Høres bra ut det... Bare treffes i Drammen et sted da. Ikke helt sikker på hvor treffet skal være...

Cosmoen står her den vettø. Begynner maler`n å bli ferdig med bilen sin også, så da er det mulig det blir litt lakk snart...

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår