impreza_wrx Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 har nettopp kjøpt meg neonlys til bilen, men vet ikke helt hvordan den skal kobles til størmkilden...lurer på å koble til enten sigarettenneren eller taklyset. hva anbefales?? hvordan kobler jeg ledningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Er vel bare å koble til taklyset hvis du vil at det skal slå seg av og på samtidig med eller istedet for dette... Bare å koble plussledningen (sikkert rød) på neonlyset til plussledningen på taklyset og minusledningen (sikkert sort) på neonlyset til minusledningen på taklyset. Jeg minns at det neonlyset jeg hadde ikke virka hvis man kobla feil... ergo, det er bare å prøve seg fram til det virker... lykke til ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 kan bekrefte at neon ikke lyser hvis det blir kobblet feil.. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 er vel en grunn til at man kaller å koble det FEIL da. Selvfølgelig virker det ikke da. :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Jeg har neonlys innvendig i bilen... Har bare dratt kabel fre batteriet som går til en bryter... Ganske greit og ha det sånn... Jeg hadde ikke brukt sigarettenneren...Upraktisk, og ser ikke pent ut :rolleyes: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 jeg har dradd opp et eget brytersystem til Neonlys og slikt. Med en hovedbryter og masse enslige brytere. :D :D :D :D Kan sikkert ordne bilde når jeg får svimet meg hjemover. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 jeg har en hovedbryter som slår på strømmen til neonlysene generelt, og så har jeg en underbryter til blacklight.. hehe.. harry.. tok strøm fra sikringsboksen inne i bilen forresten, ganske enkelt Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg