trebor87 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har planer om å gi min golf 2 GTD 90 mod litt mere ladetrykk.. men da er det litt kjekt å montere en bar måler. Noen som vet om det er lakt opp noen ledninger eller noe til det? eller må jeg kjøpe et sett med følere osv? ev. hvor får jeg tak i det? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Har planer om å gi min golf 2 GTD 90 mod litt mere ladetrykk.. men da er det litt kjekt å montere en bar måler. Noen som vet om det er lakt opp noen ledninger eller noe til det? eller må jeg kjøpe et sett med følere osv? ev. hvor får jeg tak i det? TT-måleren bruker ikke følere, den må ha en slange fra innsug og inn i instrumentet. Instrumentet trenger kun strøm inn for belysning. Selges over alt, feks, BilXtra, Meca, Mekonomen osv. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 TT-måleren bruker ikke følere, den må ha en slange fra innsug og inn i instrumentet. Instrumentet trenger kun strøm inn for belysning.Selges over alt, feks, BilXtra, Meca, Mekonomen osv. Takker=) :drive2 Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Thorshov har noen dritkule, som er svarte når ikke tenninga er på, men så lyser de klart når tenninga skrus på. Men du finner vel ikke Thorshov i Molde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toffetoff Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Har trimmet en del på de motorene der ja.... tåler ca 1bar uten IC. Husk å justere dieselpumpen samtidig. Trenger litt mer suppe for ikke å få for høy temp i forbrenningskamrene. Ingen problem å få de til å ladde 1,4. Da går den bedre enn en 1,8 8v GTI!! Men anbefaler ikke det akkurat...:) Siter `01 9-3 2,2 TiD *For mange VW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Har trimmet en del på de motorene der ja.... tåler ca 1bar uten IC. Husk å justere dieselpumpen samtidig. Trenger litt mer suppe for ikke å få for høy temp i forbrenningskamrene. Ingen problem å få de til å ladde 1,4. Da går den bedre enn en 1,8 8v GTI!! Men anbefaler ikke det akkurat...:) ok. jeg har IC, hvor mye kan jeg stille opp da? Har blitt annbefalt av en gammel bilmekaniker å stille opp til en 0,8-0,9 bar.. motoren har akk bekket 100k kilometer.. bruker di mye mere diesel ved oppstilt trykk? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Husk å justere opp diesel pumpen i samme slengen som nevnt. Har hørt rykter om mye mer en 1 bar på disse !! Opp i 1,5 skal etter ryktene gå greit. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg har en golf 2. med gold 3 motor. TDK MOTOR. der har jeg justert dieseltrykk og turbo trykk. jeg kjører på 1,5 bar i turbo trykk. bilen går veldig bra. ryker litt svart men;) men vurderer stert å skruve ned i gjen. men har kjørt i ca 2-3 måneder nå da. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg har en golf 2. med gold 3 motor. TDK MOTOR. der har jeg justert dieseltrykk og turbo trykk. jeg kjører på 1,5 bar i turbo trykk. bilen går veldig bra. ryker litt svart men;) men vurderer stert å skruve ned i gjen. men har kjørt i ca 2-3 måneder nå da. Hvordan justerer man disel og turbo trykk?? hellothere Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Hvordan justerer man disel og turbo trykk?? hellothere er en guide her: http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=41 Men hvis jeg gjør det slik, så lader den 1,5 bar.. jeg har blitt annbefalt å kjøre på ca 1.. skal jeg gjøre det samme da, men i stede for å blokke slangen på turbon så stiller jeg trykket på turbon? hvor sitter den skruen? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Noen som vet hvor den magiske skruen er? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.