Gå til innhold

Glemt hvordan man legger inn bilder....Hjeeeelp

Ranger emnet


tswracing

Anbefalte innlegg

d35a009e.jpg

 

Her i Danmark i en rett gate,feriepakket bil... cheers

 

Spørsmål: Hvor har du fått tak i hvite sideblinkers?

 

Forøvrig enig med Kristian, lite gummi. Tipper du har litt problem med en så bred felg også, er ikke mye beskyttelse til kantene der i gården. Men du kjører vel pent med 19-tommere tenker jeg. :drive2

 

Digresjon: Sjekk prisen på irish'en i vinduet til venstre! Billig whiskey i Danmark i år!

V6 growl never go out of style...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite eller ingenting Gummi er bra... Eller?

>Nei er faktisk godt å kjøre på...men nå skal det legges til at jeg setter ikke på noe "billig-skit" Hadde jeg ikke hatt råd til ordentlig hjul hadde jeg heller kjøpt de mindre... Hvite blinkers får man kjøpt hos enkelte bil-dele senter... ikke originalt tror jeg,man får hvite til 99 og 2000 modeller mener jeg det var...er samme form på de...

 

Det er klart at bilen er ganske stiv og mye kjøreglede i form av dette i hvertfall i danmark hvor veiene er vesentlig bedre enn her i landet,er klart at "hjulet" blir mer sårbart for kanter og hull i veien osv...men man må lide for skjønnheten mener nå jeg.... cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite eller ingenting Gummi er bra... Eller?

>Nei er faktisk godt å kjøre på...men nå skal det legges til at jeg setter ikke på noe "billig-skit" Hadde jeg ikke hatt råd til ordentlig hjul hadde jeg heller kjøpt de mindre... Hvite blinkers får man kjøpt hos enkelte bil-dele senter... ikke originalt tror jeg,man får hvite til 99 og 2000 modeller mener jeg det var...er samme form på de...

 

Det er klart at bilen er ganske stiv og mye kjøreglede i form av dette i hvertfall i danmark hvor veiene er vesentlig bedre enn her i landet,er klart at "hjulet" blir mer sårbart for kanter og hull i veien osv...men man må lide for skjønnheten mener nå jeg.... cheers

 

Det stemmer at MAzda 626 kom med hvite sideblinkers på 99 modellen i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår