KingCamel Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Når jeg spiller ganske hardt med anlegget mitt, så kommer det ei ekkel lukt som kan minne litt om klor.. Hva tyder dette på? mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 varmt lim eller kjølepasta kanskje? hadde vært lettere om du forklarte litt mer nøyaktig hvor lukten kom fra, og når (hvor lang tid, hvor varm er komponenten osv). kan også være spolene på subben, men de pleier som regel ikke å gi lukten av klor da. har i allefall ikke vært borti den lukten før med tidligere elementer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg er ikke helt sikker, men vil tro at lukten kommer fra forsterkerene. Har ikke noe å si om jeg har spillt i 2 minutter eller en time.. Viftene på forsterkerene går, så jeg tror ikke de skal være så altfor varme. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Jeg er ikke helt sikker, men vil tro at lukten kommer fra forsterkerene. Har ikke noe å si om jeg har spillt i 2 minutter eller en time.. Viftene på forsterkerene går, så jeg tror ikke de skal være så altfor varme. Hva slags sub(er)? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hva slags sub(er)? Rockford Fosgate P212S4 i lukket kasse Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Rockford Fosgate P212S4 Oki... har drevet mine 2 slike eks 12"ere hardt men ingen vond lukt eller noe... hm... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hei,nautiluz -> RF/vond lukt - vekker minner? Jeg og nautiluz testa min STEINGAMLE RF 12 " med DB måler.. DET lukta vondt det!! Men siden det lukter som klor og ikke ikke brent gummi, er det nok ikke samme symptom som brent spole.. Men prøv bassere og forsterker på annet anlegg.. Lukta det da også, er det stor sjanse for at det er defekt...:) sorry,mate:( EDIT: Forsterkeren og basserne må testes på annet anlegg hver for seg,ja... men det skjønte du sikkert? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Når jeg spiller ganske hardt med anlegget mitt, så kommer det ei ekkel lukt som kan minne litt om klor.. Hva tyder dette på? mvh slik som eg har fått effaring med dei siste åra så vil elektronikk som blir varme avgi lukt. samma er da med annleget mitt heima. høg musikk får forsterkeren til å lukte. koffor da kommer veit eg ikkje men da kan vera støv som blir brent/svidd bla. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har/hadde et lite problem med den ene forsterkeren. Står skrevet om det her :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg