sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 30 000? bare tipper.. mindre..... :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 greit.. men nå sporer det litt av men har du hørt no mer om baklyktene? ja.. hu fant dem ikke igjen.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hehe.. okey.. men du har sikkert noe anna jeg har lyst på etterhvert. er stola bra i den du skal kjøpe? sitter på jobb nå.. skriver ut etiketter:( Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hehe.. okey.. men du har sikkert noe anna jeg har lyst på etterhvert.sitter på jobb nå.. skriver ut etiketter:( jau.. kommer nok til å bli litt til overs ja :) hørtes morro ut :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Grattis !!! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Er det vanskelig å bygge om til? :) http://www.slstuning.de/g_lader/16vg60/index.php http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1784212 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 http://www.slstuning.de/g_lader/16vg60/index.php http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1784212 takker polo :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 var å henta bilen med henger idag :) så nå står den hos fattern, der den skal pusses opp :) har ikke fått tatt noen bilder idag..men skal prøve til helga. Her er et bakfra som jeg tok med mobil, dårlig kvalitet men Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 cool.... grattis Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvor mye betalte du egentlig for den? Skal det bli delebil, eller fikses opp? Så du hadde en corrado fra før! Vet hvem eieren er fra før, han har sagt at han hadde alt mulig planer for bilen, men men... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Hvor mye betalte du egentlig for den? Skal det bli delebil, eller fikses opp? Så du hadde en corrado fra før! Vet hvem eieren er fra før, han har sagt at han hadde alt mulig planer for bilen, men men... tørr jeg si hvor mye jeg ga? :) joda, ga 22k for den.. er jo endel å gjøre med den.. den skal pusses ned og lakkeres på nytt i samme farge! er noe små feil med motor.. vek ikke hva enda.. så det skal fikses.. skal bruke vraket av gamlebilen min som delebil :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ahh, han pratet om at han hadde vippedører og vr6 motor til den med twinturbo, vet ikke hva som skjer med det jeg? Har aldri sett det jeg men.... :hammer Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Ahh, han pratet om at han hadde vippedører og vr6 motor til den med twinturbo, vet ikke hva som skjer med det jeg? Har aldri sett det jeg men.... :hammer hmmm, han nevnte aldri noe om det til meg.. så vet ikke om han har det.. trolig vis ikke.. har er i millitæret nå, så han hadde ik råd til å beholde bilen.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 stemmer nok det, marius, er det ikke det han heter??? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 stemmer nok det, marius, er det ikke det han heter??? jepp, mener d var det han het :) koselig fyr :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg