Jeppe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Har ikke tenkt å lakkere noe inni.. synes selv det ikke er noe pent.. har grått interiør :) det jeg hadde tenkt: blå girkule/mansjett blå pedaler blått håndbrekk håndtak blått lys på oljetrykk og volt målern ++ hvis noen har noen ideer, tas d imot med glede :) Jeg vet at alle har forskjellige meninger, men blått er veldig knæsj. Ville gått for sort/crome, eller bare crome. http://www.felg-import.no har mye kult. Lakkere inni bilen er ikke pent, men kan bli dt om man bruker litt nøytrale farger. Likt som interiøret kanskje. Og få en lakkerer til å gjøre det skikkelig. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ville tatt ut de mattene også, men det er som sagt min mening og ikke din.:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ville tatt ut de mattene også, men det er som sagt min mening og ikke din.:) hva skal jeg gå for da? helt svarte matter? alu? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 9x16 og mætti senk asap <3<3 Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 9x16 og mætti senk asap <3<3 kommer mats ;) penger er tingen ^^ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hva skal jeg gå for da? helt svarte matter? alu? Du må selvfølgelig gå for det du liker best, men jeg ville valgt alt i et merke og utførelse. Noe som er litt mindre uthevet. Øynene faller veldig fort på mattene dine og bort fra interiøret. Som er skinn og fortjener å bli sett. (min mening, ikke ment som noe negativt) Som sagt, felg-import har mye pent. Gundersenmotorsport.no har pene sparco matter også. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Du må selvfølgelig gå for det du liker best, men jeg ville valgt alt i et merke og utførelse. Noe som er litt mindre uthevet. Øynene faller veldig fort på mattene dine og bort fra interiøret. Som er skinn og fortjener å bli sett. (min mening, ikke ment som noe negativt) neida skjønner d :) skal se om jeg finner noe momo stuff :) kunne tenkt meg svarte og blå stoffmatter, som matcher bilen.. tror d kunne blitt pent.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 gundersen har sorte med blå kant rundt. Hva er forresten de målerene du har i midtkonsollen. hva måler de? er orginalt det? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 gundersen har sorte med blå kant rundt. Hva er forresten de målerene du har i midtkonsollen. hva måler de? er orginalt det? det er orginalt.. er volt og oljetrykk mener jeg.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Gleder Mg Til Å Se X Delene Mine PÅ Bilen Jg! Lenge Til? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Gleder Mg Til Å Se X Delene Mine PÅ Bilen Jg! Lenge Til? hmm, det blir nok en stund til.. trenger penger.. skal først få bytta bensinpumpa.. så pusse ned hele bilen med fattern.. etter det blir sideskjørt og bakleppa montert før lakkering :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Idag holde forsikring på å bli dyr for alle Corrado Eiere! På tide å bytte til vinter dekk:P hehe... Gleder meg til å se bilen din! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Heisann! pen corrado du har..men alle corradoer er vel pen synes nå jeg hellothere Men du må jo være løsemiddelskada eller noe i den duren som ikke setter g60 motor inn i bilen! :fire: gleder meg til du får ordentlig dreis på motoren..lakk styling og alt det derre! cheers LYKKE TIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Heisann! pen corrado du har..men alle corradoer er vel pen synes nå jeg hellothere Men du må jo være løsemiddelskada eller noe i den duren som ikke setter g60 motor inn i bilen! :fire: gleder meg til du får ordentlig dreis på motoren..lakk styling og alt det derre! cheers LYKKE TIL takk for det.. hadde behov for penger, derfor jeg solgte den gamle motoren.. synes 16v går godt nok.. trenger ikke noe ekstremt.. sInn Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 takk for det.. hadde behov for penger, derfor jeg solgte den gamle motoren.. synes 16v går godt nok.. trenger ikke noe ekstremt.. sInn 16v= mindre trøbbel. :jackinbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg