Housey Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 les ovenfor.. er blakk... men tilkommer deler heletiden som jeg har penger.. venter nytt ledningsnett nå. da det jeg fikk sist hadde brent i huet og ræva Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Som sagt, har vært lite updates, men lover og komme sterkere tilbake.. i mellomtiden kan dere få se på noen dårlige bilder av bilen min.. tatt med 1000kr kam! =) derfor er kvaliteten ... eh.. jah... noe dårlig :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvordan har du laget blått lys i varmeapparat greiene? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvordan har du laget blått lys i varmeapparat greiene? dioder med innebygget 12v motstand.. alle knappene mine er blå også! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvor fikk du tak i dette da? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hvor fikk du tak i dette da? diodene kjøpte jeg på dioder.no 3mm R-Led svinedyre egentlig... 90,- for 5stk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Bilen din er peeeeen assa Dan:) d ska du ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 jævli pen bil du har!! hvor mange dioder trenger man? skal bestille fra dioder.no nå. et sett til instrumentet og så vil jeg gjøre som du har gjort å skifte alle knappene til blåe dioder.. men vet ikke hvor mange jeg trenger Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 da jeg kjøpte så kjøpte jeg ferdig laga til speedo... ut i fra det så var det vel 2 pærer i de fleste knappene til varmevelgeren så har jeg brukt 1 diode. tror jeg skal sette på noen til snart.. litt mørkt i ene enden.. men det finner man fort ut av.. blir vel en liten mod.. kansje noe jeg legger ut ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Bilen din er peeeeen assa Dan:) d ska du ha... NEI Linda, den er ikke det... ser ut som en dass hele bilen.. lei av den er jeg og!.. blir sikkert gla i den igjen når jeg får neddi 16v'n .. men spørs hvor lenge det varer da... lyst på corrado jeg! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 NEI Linda, den er ikke det... ser ut som en dass hele bilen.. lei av den er jeg og!.. blir sikkert gla i den igjen når jeg får neddi 16v'n .. men spørs hvor lenge det varer da... lyst på corrado jeg! må få i 16v'n snart nå :popcorn Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Bilder fra photoshooten vi hadde i kveldsmørket/kulden.. :) Ble mye mørkt, men litt stilig også.. :) Syns det var knall, så vi får gjøre det mer.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 nice bilder ;).. synd det var så jævla kladt og mørkt! joda.. 16v blir det.. driver fortsatt og samler deler Trenger fortsatt: Girkasse m/aksler Komplett bremsesystem Spjellhus m røret mellom luftfilterboks og de "muffene" som det røret sitter i (begge sider) Gummirøret mellom innsug og isv.. og sikkert en haug av ting til.. jo.. hele bensinpumpe stasen trenger jeg og.. om noen kan gi meg en KNALL tilbud på dette.. så får man se hva jeg gjør med det :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 nice bilder ;).. synd det var så jævla kladt og mørkt! joda.. 16v blir det.. driver fortsatt og samler deler Trenger fortsatt: Girkasse m/aksler Komplett bremsesystem Spjellhus m røret mellom luftfilterboks og de "muffene" som det røret sitter i (begge sider) Gummirøret mellom innsug og isv.. og sikkert en haug av ting til.. jo.. hele bensinpumpe stasen trenger jeg og.. om noen kan gi meg en KNALL tilbud på dette.. så får man se hva jeg gjør med det :) kan få den girkassa jeg snakka på + drivakslingene + bensinpumpa under bilen for 2 lapper. hentes. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 kan få den girkassa jeg snakka på + drivakslingene + bensinpumpa under bilen for 2 lapper. hentes. hva slags stand er pumpa og akslene i da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg