kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Bilen din er så sinnsykt fet på det bildet :pray :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Må bare få sagt en ting Housey. Hvorfor kjører du med Orangepærer i crystalclear baklys? ser ikke så bra ut, men ellers så er bilen fin. kjører med helt blanke pærer jeg gitt :P er nok ikke pæra som er orange der desverre! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Bilen din er så sinnsykt fet på det bildet :pray :hailvw jo takk.. men veit ikke helt om jeg deler det med deg :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Nå skjønner jeg ingenting her:S har jo prikk lik farge som deg housey men syns da jeg så LA5Z sist jeg så på den fargelappen:S Hmm.. kansje derfor bilen min skiller seg litt ut blandt andre som er blå som min.. alltid synes min har vært litt lysere i nyansen serru Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Beklager dårlige updates men.. slikter litt med 16v motoren om dagen.. så er litt mindre irritert på'n :) presterte og brekke ene skruen som fester vannpumpa til blokka.. borra ut så mye som mulig av bolten. og satte inn en grispikk og dro på... jaggu brakk ikke denne saken :( bilder følger av hva som skjedde Og da blei jeg lei.. har fått kjøpt gass nå.. så skal få varma opp tilstrekkelig til å få den ut nå tenker jeg :) så begynte med noe anna i stedet.. lakkering av toppdeksel i varmestandig svart matt lakk :) Det som ikke synes der.. det er at jeg har polert opp toppen av de utstikkera på toppen av dekselet :) samt at jeg har høyglansa det flate området runt VW DOHC 16v skrifta på toppen av innsuget.. har dog ingen bilder av dette desverre! får jeg ut denna jævelskapen som jeg brakk.. så blir det litt mer framskritt her tenker jeg :) Stay Tuned Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 jo takk.. men veit ikke helt om jeg deler det med deg :) Hva skal forandres da? Den er jo fin som den er da bullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hva skal forandres da?Den er jo fin som den er da bullshit ingenting.. bilen er ferdig på utsiden i mine øyne.. om jeg ikke skulle bli helt mental å kjøpe meg rallye setup med xenonlys da! men det er lang i framtida :) nå er det først 16v.. så blir det respirator etter hvert Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Respirator :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 satser på at du skjønner hva det betyr :P hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 satser på at du skjønner hva det betyr :P hehe Klart det :) :) Litt :offtopic En kollega som har kjøpt seg motorsykkel nå. GSX1100 med turbo og 270 hester, tipper den går sånn passe :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Respirator på Golf'en høres bra ut, Housey;) Får håpe problemet med skruen på festet til vannpumpa ordner seg. Toppdekslet ble slettes ikke ille:thumb Kremt: Høres moro ut det, men sykkel med no særlig mer enn 200hk er nesten bortkasta. Fint med hjulfeste på noen gir, og fint at det ikke er hjulløft på resten av gira:rolleyes: Men nok OT. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Heisann! Kult prosjekt!! Jeg har akkurat samme problemet med den vannstussen i motorblokka! Begge to skruene er knukket så jeg får ikke satt på stussen skikkelig, hvordan fikk du ut skruene og hvordan har du tenkt å sette inn nye skruer ?? Mvh ole marius Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 kruen sitter der enda den.. har tenkt å få den ut.. blir det ille.. så borres den ut med søyleborrmaskin og gjenges opp igjen.. får jeg den ut uten å måtte borre (varme/slag) .. så setter jeg bare inn en ny skrue etter å ha rensa gjengene inni der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Prosjektet er avsluttet! beklager, begrunnes ikke Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 blir det ikke noe 16v? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg