Housey Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 fant dekk hos interdekk.no... enkelt for meg siden det er en lillehammer bedrift :) så blir vel 195/45-16 Semperit til 581,- + omlegging :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Bra valg av dekkdim, minst mulig dekk dim og mest mulig strekk, det er min mening:P Meget pen bil forresten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 skjer fortsatt lite om dagen.. skal flytte "verkstedet" nå til uka.. så da blir det vel fart i sakene tenker jeg! legger med noen bilder fra garagen/vekstedet jeg :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Nå skjønner jeg hva du mener med at golfene våre er like:P trodde nesten det var min golf bak der:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 kriminelt i grunn :) vi får line vedsiden av hverandre om du skal til vwaudiclub treffet til helga :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 skulle nesten det, men bilen er helt strippa nå. skal ikke beholde blåfargen. men skal kanskje til vacn treffet på søndag, så hvis du er der da så får jeg se hvor lik bilene egentlig er:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 tror nok bare jeg er der lørdagen jeg gitt :) må skru litt og :) må beholde blåfargen! er jo nesten ingen som kjører med den jo.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 tror nok bare jeg er der lørdagen jeg gitt :) må skru litt og :) må beholde blåfargen! er jo nesten ingen som kjører med den jo.. Ja, behold blåfargen mspeed! :D Så er vi vel 3 som kjører med den på bilforumet! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Ja, behold blåfargen mspeed! :D Så er vi vel 3 som kjører med den på bilforumet! Din er enten mørkere eller grønnere.. ser ikke ut som om du har LA5T :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Din er enten mørkere eller grønnere.. ser ikke ut som om du har LA5T :) :hvaskjera hmm.. nei det kan nok stemme det! Trodde det var la5z du hadde jeg..hmm.. jaja! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 :hvaskjera hmm.. nei det kan nok stemme det! Trodde det var la5z du hadde jeg..hmm.. jaja! :) Her er det nok Medium blå metallic (LA5T) :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Nå skjønner jeg ingenting her:S har jo prikk lik farge som deg housey men syns da jeg så LA5Z sist jeg så på den fargelappen:S Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 et par kjappe! :) Starta "litt" tidlig med dekaltrimminga... men fikk dekalene for ikke lenge siden, klødde litt i fingra da gitt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 dårlig med updates her om dagen men! driv nå å skrur da :) blir vel snart snurr på motor tenker jeg btw. de bakre øyelokka er fjerna :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Må bare få sagt en ting Housey. Hvorfor kjører du med Orangepærer i crystalclear baklys? ser ikke så bra ut, men ellers så er bilen fin. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg