Krazy3en Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 er ikke med noe på fk settene fikk jeg høre Det skal følge med. Kontakte de du har kjøpt det av, eller hør med FK om det skal følge med først. Så har du noe konkret å referere til. Men copaslip funker sikkert greit vil eg tro. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 ble bra med vanlig 2 lykters grill:) mye har du senka den da? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 aner ikke :) senka rundt 50 eller noe.. men skal lenger ned til sommeren :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 aner ikke :) senka rundt 50 eller noe.. men skal lenger ned til sommeren :) jukka`n opp mye etter at vi klemte`n neåt ja :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Minimod: UV-dioder i speedometer: Går nesten ikke ann å få tatt bra bilder av dette! men det ser helt vilt ut i virkeligheten! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 pell deg på mobil i kveld så jeg får sett :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 aner ikke :) senka rundt 50 eller noe.. men skal lenger ned til sommeren :) anbefaller ikke å senke den max med supersport senkesettet på vinteren! min er senka 110 nå er nesten så jeg ikke kommer frem noen plasser.. skraper oppi med en gang:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 hey! feet!! bilen din blir bra nå!! hvor kjøpte du forresten de frontlyktene der og hvor mye kosta de? skal kjøpe meg noen slike etter hvert jeg også..! kiddie blei kul den belysninga der hvor kjøpte du forresten det?!! :thumb Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 @ Kristian F.. frontlyktene kjøpte jeg på autospar for mange år siden, da de en gang kosta 1700,- .. kjørt 100w pærer i dem uten at de har gått i dass enda :) Belysning i instrumentering er noe jeg har mekka sjøl! det består av: 7stk UV-Dioder UV-Reaktiv Lakk på nålene (fluoriserende orange) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 skjer lixom ikke så mye i denne kulda her! men har tatt noen bilder av diverse deler jeg har liggende som skal brukes! Girkassa. skal pusses og lakkes i sølv tenkte jeg "grenrøret".. Katerstatter røret! dette kommer vel inn ETTER godkjenning Bakstilling med skiver.. lakkes i svart. blir vel nye skiver og klosser der tenker jeg samme som over Fyren jeg kjøpte dette av sa at dette var bakstilling fra GTI.. kan ikke skjønne det ettersom det ikke er stabstag der.. men finner vel ut en løsning Girkasse og Bakaksel. kan såvidt skimte en drivknute bak der og Spindel foran. pusses og lakkes denna med 256mm skive.. mye gods igjen på den. men bytter den nok først som sist Samme som over Caliperbrakett.. usikker på fargen. men svart blir bra med rød/blå caliper Samme som over Caliper OG brakett Såh. da begynner dette sakte men sikkert og starte.. driver og skal til å pusse calipere nå! få dem overhalt og lakka, slik at det er i orden! Trenger og bremseslanger fra caliper til røret.. blir vel stålomspunnede slanger der! Stay Tuned! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 skjer ikke mye i denne tråden.. men har på en måte lagt den død.. holder liv i den i vw-audiclub forumet i stedet :) kan hende det kommer en oppdattering her og der.. men orker ikke å oppdattere på flerfoldige forum samtidig :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 skjer ikke mye i denne tråden.. men har på en måte lagt den død.. holder liv i den i vw-audiclub forumet i stedet :) kan hende det kommer en oppdattering her og der.. men orker ikke å oppdattere på flerfoldige forum samtidig :) hørt om copy paste? samme som du skriver på forumet her eller der kan du bare paste over i en reply i din egen tråd. tar deg ikke 1 min ekstra. nå er jeg medlem på begge forum så bryr meg egentlig ikke. men kan gjøres lett hvis du gidder. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 men du dan! forklar her hva som har skjedd nå a! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 ole johnny: var bare en røyk som gjorde at bilen tok fyr! var ikke værre en det egentlig :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg