Pater Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 det er snø ute.. jeg hater snø... men har nå prestert og tatt noen snøbilder fordi!.. just for the hell of it :) uansett.. bildene: åhhh, glede meg til sommern jeg nå.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Morten.. drit i å quote bildene! fjern img taggene i posten takk!.. blir så utrolig rotete! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 tjah.. lite action her om dagen! har klart og fått tatt noen bilder av ting nå da! iallefall av motoren som skal inn etter litt pusing med den :) Liten miniforandring på fronten min og da :) .. og om dere er interesserte.. her er gammelgolfen min! den har stått stille i over 1 år nå :( og så har man jo en ENDA gamlere golf da.. en 85 mod nærmere sagt.. men den er nå blitt søppelcontainer gitt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 golfen din begynner å se veldig bra ut nå, stå på :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 mye skar du ha for gamle golfen din da? send meg en pm du:) slipper jeg å ødelegge tråden din mer en jeg har gjort.. edit: trenger du en bensinpumpe? har faktisk en du kan få! usikker på åssen den er istand men skal fungere ! ;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 mye skar du ha for gamle golfen din da? send meg en pm du:) slipper jeg å ødelegge tråden din mer en jeg har gjort.. edit: trenger du en bensinpumpe? har faktisk en du kan få! usikker på åssen den er istand men skal fungere ! ;) den er nok desverre ikke noe å selge! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 skal du ikke selge golfen likevel? lyst på ett langtids prosjekt så så den ganske passene ut:) men intrisert i pumpa? er vist fra gti 16v fikk jeg høre.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 har mulig en pumpe på hånda.. har bare vært litt for opptatt i det siste med å kontakte selger av den :( er no ikke noe å selge desverre.. er rust på'n serru! ene kanalen... (eneste plassen det er rust som jeg veit om dog).. dessuten ble den i 97 frontalskada (byggd opp igjen med deler fra en RØD golf.. dvs.. hele fronten på bilen blei bytta ut (vanger og alt) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 åja.. men lyst til å selge deler av den da? hehe.. trenger fangerene som sitter på den:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 sorry.. ikke til salgs.. hverken de eller fra den hvite! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 sorry.. ikke til salgs.. hverken de eller fra den hvite! hvor får man kjøpt sånn spray man behandler gjegene på et justerbart senkesett hen? litt off topic men, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 pleier og følge med det morten! gjorde det på settet mitt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 pleier og følge med det morten! gjorde det på settet mitt hva står det på flaska da, hva kaller man det??? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 er da vel ikke så mange flasker som følger med et justerbart sett davel? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 er da vel ikke så mange flasker som følger med et justerbart sett davel? :P er ikke med noe på fk settene fikk jeg høre Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg