Gå til innhold

Ny her!


Vims

Anbefalte innlegg

Hei! hellothere Nå har jeg endelig rota meg til å registrere meg her.

Jeg har en 94 mod Primera 2,0 slx 16v. Jeg har ikke gjort så mye med den ennå, men kan jo hende d skjer noe etterhvert. Investerte i nye Felger i år da! TSW apex 215/40-17. hvordan kan jeg legge ut bilder her?

*1994 Nissan Primera 2.0 slx(Solgt)

*2000 WV passat 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig? jeg kopierte bilde fra hjemme sia mi (http://home.online.no/~v-bak2). Er vel samme hvordan hjemmeside d er vel?

Virker fint den siden der. Er bare å kopiere adressen til bilde du vil ha her mellom to tagger, slik som dette: ACFUEAuYaG.z.JPG

Tok bilde fra framsida av siden din, fjerner du mellomrommene mellom taggene og urlen, så skal bildet komme opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker fint den siden der. Er bare å kopiere adressen til bilde du vil ha her mellom to tagger, slik som dette: ACFUEAuYaG.z.JPG

Tok bilde fra framsida av siden din, fjerner du mellomrommene mellom taggene og urlen, så skal bildet komme opp.

ok. slik kansje 800x600P8210010.jpg

*1994 Nissan Primera 2.0 slx(Solgt)

*2000 WV passat 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Primera forumet hellothere Pen bil som kan bli enda grommere med noen enkle modifikasjoner. Det er en haug med flinke folk her som har skapt gromme biler ut av standard/original Primeraene. Hvis du bruker SØK knappen eller går gjennom trådene tilbake i tid vil du sikkert finne noe som vil interessere deg.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår