Power-Hand Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Den der likte jeg.. ;) Clean.. :P hellothere :wave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 jeg og liker dem clean, og realistiske selvsagt :thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Pent, men felgene så ikke helt prima ut :) Elsker de felga jeg ass:thumb http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 har du deg nye felger nomix, hvis ikke det ble for mørkt for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 har du deg nye felger nomix, hvis ikke det ble for mørkt for deg.. Beklager. ;) Men, er noe smått.. Vet ikke helt hva.. hehe. Jeg kritiserer litt jo bedre modden er :P Din er meget god. Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Hvorfor kan ikke fabrikken lage bila sånn? Fy faen så rå den var... Digger luftinntaket på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 danke schön hellothere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 den er nice den ,, men neste gang ikke ta noen ting fra noe som andre har laget I DID NOT MAKE THIS ! ;) så du ikke blir anklaget for stjeling og bannet osv , bare ikke post den andr steder ;) den ser bra ut ,, men bare husk det jeg sa ;)= " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 haha :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 haha, fersket! litt tragisk å si at man ha brushet det selv, og ta på seg æren osv! BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Rune.. litt busta ell?? altid morsomt å se folk bli busta.. :D:D btw: når du først var igang så skulle du tatt felgene oxo.. for di er nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 tok fanger og lykta ja, tok ideen fra luftinntaket, men brusha det selv, som du ser, inntakene på fangern er ikke like, jeg har gjort mye med bilen, er hvertfall bedre enn det div andre fremviser her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 tok fanger og lykta ja, tok ideen fra luftinntaket, men brusha det selv, som du ser, inntakene på fangern er ikke like, jeg har gjort mye med bilen, er hvertfall bedre enn det div andre fremviser her på forumet. poenget er at du stjal, på frontfangeren har du bare fjærna de greiene i fronten, ny IC og pipes, ikke akkurat vanskelig. BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 prøv selv å brush me kulemus youngster :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 prøv selv å brush me kulemus youngster :driving fortsatt er poenget at du stjal, kan være glad du ikke blir bannet... BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg