Gå til innhold

bmw m3 modding

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er bare et forum, ikke akkurat noe vm i photoshop. hellothere

Du har ikke helt skjønt det. tenk hvis du hadde brukt mange timer og dager på å brushe en frontfanger og så kommer det en fyr og bruker den fangeren og får masse creds pga... man blir irritert på sånn. Selvom det er et forum, så er det ganske strengt på akkurat stjeling. hvis du hadde lagt ut denne modden på digimods hadde du vært bannet med engang uten at du hadde fått forklart deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey hey folkens , CHILL ,, jeg bare ville få fram et point ikke noen argumentasjon ,, greit han lånte litt her og der,, ,men så lenge han ikke poster den andre steder går det fint ,, bare huske det til neste gang sant ;) vi er her for å hjelpe andre og motivere IKKE for å dytte denm ned i støvet ;)

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey hey folkens , CHILL ,, jeg bare ville få fram et point ikke noen argumentasjon ,, greit han lånte litt her og der,, ,men så lenge han ikke poster den andre steder går det fint ,, bare huske det til neste gang sant ;) vi er her for å hjelpe andre og motivere IKKE for å dytte denm ned i støvet ;)

:thumb :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, greit nok at jeg stjal, innrømmer det, var nok så ny på det med bilmodding på det stadiet, og det kommer ikke til å gjenta seg. for å si det slik, kunne jeg lett laga like lykter, og nok så lik fanger nå. er bare det at når du er ny i noe, er du stolt av noe du har mekka, samme faen om det er stjåle eller selvlagd. som jeg har sagt før er mye av min selvlagt, og å få ideer er jo lov. men jeg beklager meg, og håper dere vil like det jeg lager fremover, selv om jeg har hatt denne dårlige starten.

 

mvh rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår