Gjest brunerune Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 her er en av mine første mods, en BMW M3 >> orginal: >> chop: vad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Ble fint synes jeg... Ett tips: taksenking Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 jeg syns den ser bra ut uten taksenking, har en ting for "reelle" biler jeg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 jeg syns den ser bra ut uten taksenking, har en ting for "reelle" biler jeg ;) Den ble bare utrolig fin... Taksenking NEI takk.. Det blir for tard til en sånn FIN bil.. Clean is nice;) 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 meget pent, det er noe som skurrer litt med fangern helt nede... nydelig vent i siden, felgene var fine. bra modd Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 ja vet det med fangeren, den blir liksom litt spinkel, skal fyre på en leppe snart :pimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 En av dine første mod? Sykt bra. Har du brusha det der? - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 jeup. har holdt på en god del med webdesign tidligere, så kan det med photoshop, takk for fine komentarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Fy faen.. trudde ikke på at det var din FØRSTE mod... Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 hehe *10 tegn* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Pent, men felgene så ikke helt prima ut :) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 okei, du kan få fikse dem du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 Jeg tror forresten egentlig ikke helt på at det er din første :P Husker tiden da jeg laget min første modd. Er for mye tutorials på nettet nå til dags, var ikke slik i min ungdom :P ;) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 sa det var én av mine første, har som jeg har sagt før jobbet 3-4 år med photoshop og webdesign, så har brushing i blodet, som du kan se her på introen jeg laga for rv7 racing: her. tok meg 5 min, ser hjemmesiden din også kunne trengt noen kosmetiske oppdateringer mr. general;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 13, 2005 Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 sa det var én av mine første, har som jeg har sagt før jobbet 3-4 år med photoshop og webdesign, så har brushing i blodet, som du kan se her på introen jeg laga for rv7 racing: her. tok meg 5 min, ser hjemmesiden din også kunne trengt noen kosmetiske oppdateringer mr. general;) Vel. Jeg liker designet:) men blir nok litt jobbing med et nytt design snart.. :) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg