Tidligere bruker Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Halla Fredrik ! Hyggelig på Driftbattle og Hellerud sletta med deg og dama :) Lest igjennom posten din nå, fant den tilslutt ;) Lykke til videre med bilen, og PS: Martin har lagt ut bilen sin nå på forumet :P mvh Alexander EDIT: har filmen og bildene fra den helgen, vi må trade :) Vil ha bildene dine oxo ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hehe jo selv takk hadde det fett.. kanskje vi kan teame opp på gatebil neste år?? jeg vil ha filmen din når du har redigert den :) OT: har sett bildene av bilen til martin... så bra ut.. Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 nå som planene ligger på ny motor. måtte det skje noe med den gammle. clutchen er helt løs til jeg dytter den halveis inn da tar den og jeg må dytte den helt i bånn for at det skal slippe. kan det ha noe med kulda å gjøre? kan det være clutch pumpa? noen som har hatt samme problemet?? eller vet hva det er da.. Mvh fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 clutch pumpa som var gåen fikser det i morgen.. hadde den ut i dag å det var ENKELT så no swet :) 700kr mindre da.. får håpe det holder til motor bytte :) Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 skal kjøpe meg nye felger... men er veldig u sikker på hvordan jeg skal kjøpe... har forelsket meg litt i tsw volcano men vet ikke om bilen kler de.. noen som har sett noen biler med disse eller enda bedre en e36 med disse så legg opp et bilde eller si meninga om de er fete på bilen. trenger litt hjelp til å bestemme meg... men felgene i seg selv er fete da :) Mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Nice felger! tror de kommer til å passe bilen bra! du liker jo japse style så! :D alacocaina Bra du fikk fikset clutchen, får bare håpe den holder... du får kjøre som (BMW) folk. Blir spennende å se motorbytte etterhvert også! lykke til! BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hehe driver å leter febrlilsk etter motor... :uhhmmwhat?: men synd pengene ikke ruller inn før den 15 des ;) men det blir en fet måned kommer til å se i posten 4 ganger daglig :D gleder meg som en unge.. virker som om det er vanskelig å finne del skinn intriør ass :shake men vi finner nok noe :D Mvh fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Budsjettprosjektet er vel over for lengst? =) Bytte topic kanskje, hehe Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 hehe drømmen var at det skulle være billig ;) men kan vel bytte da :) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Halla fredrik nå har jeg giddi å lest hele tråen din forde nå virker pcen min igjen, hehe tok litt tid det men nå virker den. har skrevet litt på min trå også men ikke så stort, vi må få tatt litt flere bilder å sånn nå rett over jul av nye ting å sånn til mustangen min som jeg har fått, men du får ha en god jul!!!! :race Mvh Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 da har jeg en "litt" trist post... "prosjektet" mitt skal av sluttes... planene blir bare å sette inn det nye intriøret og kanskje det blir nye felger... det har seg nemmlig sånn at jeg har kjøpt meg bil... nettop et prosjekt.. så planene om 2.5L m3 fangerene og alt. går i vasken... planene var å bruke over 10000 nå i desember.. også ved siden av det skulle jeg kjøpe meg motor også... MEN så ble planene snudd på huet da jeg handlet meg en rx-7 så nå blir det full snurr med turbo tull :) håper dere tilgir meg for at jeg kjøpte noe annet en bmw ;) linken til tråden er Her håper det ikke blir for mange sure miner ;) hehe Mvh Fredrik ps det høres litt galt og legge planene om en 2.5L i vasken for en 1.3L ;) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 høres litt galt ut å sette mazda forran en bmw spør umeg men! 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javvad Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 OT: Gratulerer med innlegg nr. 320, siden du har en bmw 320i... Var litt morsomt syntes nå jeg :P For de som ikke skjønte; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 takker :) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 nye felger er bestilt.. det ble TSW volcano som vist over... blir konge :) var veldig usikker men så så jeg for meg bmw emblemet istdet for TSW emblemet i midten og bare tenkte jah FAEN nå gjør jeg det de sa de var inne på mandag... ellers blir det mest rx-7 ;) :thumb HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg