Gå til innhold

Supraguy: Kadett C 20set. Lakkert og testa på Rudskogen! 26 Januar!

Ranger emnet


-Supraguy-

Anbefalte innlegg

  • Svar 527
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Har nå fått gjort litt nå. :) Har bare ikke bilder av alt akkurat nå.

 

Simmeringen i bakakselen er skifta, lagt opp bensinslanger, laget plate og ha bensinpumpe/filter på, satt på litt av varmeapparatet, kjøpt en annen radiator, lakkert og modda litt på den. Kobla på kjøleslanger, satt på svinghjul og 4 pucka sinterclutch.

 

Så det jeg driver med om dagene er og gjøre den klart til oppstart som jeg håper ikke er så altfor lenge til. :)

Kommer en og skal koble til det elektriske for meg og så er det vel bare og fylle på væsker og håpe den starter. :)

 

Rekord E 2.0s Radiator

P1020667-re.jpg

 

Litt rusten, stygg og for høy, så modda litt i bunn og kappet bort unødvendige fester og pussa og lakkert. :)

P1040093-re.jpg

 

P1020904-re.jpg

 

Rotetete her men. Kjøpte pluggledninger som skulle være til denna motoren. Men er sikkert noe universal drit. De er sykt lange. Den som skal til Nr 1 rekker jo fint til 4. :P

P1040088-re.jpg

 

 

Dett var dett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sann nå har jeg fått gjort litt mer og så tatt bilder. :)

 

Her har jeg fiksa til en alu plate og ha pumpe og filter på. Så ser det litt bedre ut. :)

P1040102-re.jpg

 

Laga til et feste for filteret i sta. Hullborra alu. Hehe bare for morro.

P1040110-re.jpg

 

Varmeapp. register og slanger på.

P1040109-re.jpg

 

Og resten av slanger er på. :) Fyllt olje, vann.

 

Vad tycks? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Motoren starta på fredag!! Etter og ha stått i 3 år så gikk den strøkent! Bare litt vanskelig og starte. Endelig, stort skritt :) Takker til han som fiksa det elektriske! :)

 

Men måtte selfølgelig dukke opp noe som må fikses da.

Simmering bak svinghjul må byttes og reg reima må strammes.

Det sistnevnte er vel en del jobb. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår