volvomaster Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hei mr. bollocks ka e lakk koden på biln din den e sinnsyk fin :) Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Yepp det er gamlebilen til Eks. Gatebil dude (Han som har Hummer H2 nå og RS500 Texaco look + den gamle 240'n min med 97mod, corvette motor) Jeg kjente igjen reg.nr. på bilen med en gang jeg så den, den bilen har hatt mange rånerunder i Kongsberg og en del milioner piruetter tenker jeg opp i gjennom tidene, foresten flaks at den er så hel som den er, var med på ei snurring i ca.150 km/t på vei fra Notodden til Kongsberg for en del år siden, men det gikk bra det også. Grom bil lykke til videre Bollocks!! lekker 2 dørs det der.gamle gatebil fyren sin?den bilen der har satt fyr i huet på mange folk vet jeg når den var hvit og med hvite felger=RACE :fire: ble rent nice med saffran og et tips,ta og lakk den krome lista på nye lyktene dine svarte!blir så jævlig mye fetere da hellothere keep up the good works mvh poffs Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Ja har vært gjennom mye den... Men nå er den i bedre stand enn den noen gang har vært. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Åssen senkesett er det på denne bilen? Så på bilde der den var hvit, kjempe fin høyde. Går med planer om å bygge med 242 eller 142 nå, å stilen jeg har tenk meg er helt sånn din er. Rå bil du har der ass Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Senkinga er for all del ikke godkjent. Foran er det høydejusterbart (Hjemmelagde fjærbein) Bak er det bilstein dempere og noen lave fjærer (ikke kappet). Har ingen fanaring hvor disse fåes tak i.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Evig fett 242 den bilen din mr.bollocks;) får apstinenser av de hjula der...de er så PORNO cheers ska du ta ut no mer av motoren? er det no "effektgrense" på b21 blokk? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Planen er å ha motoren akkurat som den var, da jeg vil ha den holdbar og slippe å mappe den om igjen osv... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Planen er å ha motoren akkurat som den var, da jeg vil ha den holdbar og slippe å mappe den om igjen osv... oki. fløtter seg vel greit med 350hk..hehe men veit du om b21 blokka har no "effektgrense"? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 oki. fløtter seg vel greit med 350hk..hehe men veit du om b21 blokka har no "effektgrense"? b21et blokka har jo mindre borring da, så det er jo mere sylinder vegger, da burde den i grunn tåle mer enn b23et og andre 2,3 motoren? syns det virker logisk jeg i hvertfall, men det kan jo godt være at jeg tar feil for den skas skyld.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 b21et blokka har jo mindre borring da, så det er jo mere sylinder vegger, da burde den i grunn tåle mer enn b23et og andre 2,3 motoren? syns det virker logisk jeg i hvertfall, men det kan jo godt være at jeg tar feil for den skas skyld.. Du har rett, etter alle dem jeg har snakka med. Er mest optimalt å borre opp b21ET-blokka til ca. 2,2liter. Ellers er jo ikke b23/230-blokkene noe dårlige, bare en ikke borrer dem opp, mener da jeg. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Du har rett, etter alle dem jeg har snakka med. Er mest optimalt å borre opp b21ET-blokka til ca. 2,2liter. Ellers er jo ikke b23/230-blokkene noe dårlige, bare en ikke borrer dem opp, mener da jeg. skal sende b21et blokka mi til borring, den ender som 2,2 liter den :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Som 2.1 liter, trur jeg du kan hente mange hester, klarer du 700hk på 2 liter så bør du klare det med 2.1 å! kommer bare ann på hvor mye det skal koste! Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Tror neppe du klarer 700gamp på veiva med b21 blokk med originalt sylindervolum, rødblokkene er jo steinalderteknologi i forhold til f.eks cosworth og audi... LMS: blir bra :) Personlig er jeg motstander av borring, men b21et 2,2liter veit jeg funker bra! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Tror neppe du klarer 700gamp på veiva med b21 blokk med originalt sylindervolum, rødblokkene er jo steinalderteknologi i forhold til f.eks cosworth og audi... LMS: blir bra :) Personlig er jeg motstander av borring, men b21et 2,2liter veit jeg funker bra! Hva er det som er så steinalder med de i forhold til cosworth og audi fra samme tid? Sier også bare Hunchback Racing!! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 Hva er det som er så steinalder med de i forhold til cosworth og audi fra samme tid? Sier også bare Hunchback Racing!! Tenkte på b21A/et blokk fra 1983 kontra 90-tallets cosworth og femmer-audi med turbo, er jo det dem bruker mest på gatebil. Er noen års forskjell der skal jeg love deg, stor forskjell på teknologien. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.