NeonMuffler Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Fin mod, likte kontrasten mellom det røde korset og den hvite bakgrunnen. Genialt! Brusha du alt selv? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Du og alle dine bilder! :hammer Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 jesus, ingen trenger å vite om alle som ikke kan se bildene, så ikke kommenter at dere ikke ser dem når alle som har lest posten vet at bildene ikke kommer opp for de fleste, inkludert meg. jeg spør igjen, noen som har peil på hva som er galt? det må å slette midlertidige filer funka ikke hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Vell. Så lenge ikke det funket så får vell bare jeg eller kaz ta og legge inn et innlegg på MP forumet så kommer svaret temmlig fort regner jeg med :D Men inntil det så kan dere jo prøve og laste ned opera fra http://www.opera.no og bruke det istede for crappy mozilla eller ie.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Prøvd å laste de opp på nytt? resten av filene på servern funker jo. Kan også hende du bare har lasta opp snarveier til bildene og ikke selve fila. Nei det kan ikke hende. hmmmm Last de opp på nytt du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Tipper du har gått over trafikkgrensa for home.no plassen din nei jeg har nok ikke det. jeg har til og me sletta 3 modder me masse wips, og disse astra bildene er ca 460kb. så jeg har godt med plass eller er det noe annet du mener? at for mange folk kobler til? usikker :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 les editen 10 tegn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 har lasta de opp 4 ganger jeg hehe, har ikke tatt snarveien nei :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Nei da vet jeg ikke, kanskje gud ikke liker deg.... :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 ja kanskje det er det som er svaret, har banna og stått i de siste dagen hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 JEG FANT FEILEN! la merke til bilda var lagra i CMYK format, gjorde om til RGB, og vips der er de ;) enjoy! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 UPDATE på s1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 jeg kan seeee:D:D fet modd... stå på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Nå ser jeg bildene !!!! Drit nice mod !!!! Kul og se hvordan det går og hva som händer på bilen... kommer det update ??? Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg