Steffmaister Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hvor kan man få tak i digitalt speedometer til golf 2?? Trenger det da noen tullinger gjorde inbrudd i bilen å slo i filler hele dashbordet for å få ut cd spiller`n dukenukem !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 søk etter digifiz på Ebay.de, der finnes det endel. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 jeg har et du kan få kjøpt av meg.. send pm.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Ombestemt deg nå da? Har vel strengt tatt et par til overs jeg også. Men tilstand er ukjent :hammer Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Ombestemt deg nå da? Har vel strengt tatt et par til overs jeg også. Men tilstand er ukjent :hammer ja. tilstand ukjent er en korrekt beskrivelse her og :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg