Reset Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 jeg må bruke startkabler, pga strømløs.. nor den går i 10 min, stopper jeg, venter 1 minutt, og prøver og starte, da er det tomt enda.. :/ hva er gale? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Batteri eller dynamo. Finn deg eit multimeter og feilsøk... Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoH_ Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Eller finn deg ett Tangampermeter å følg strømmen :P Siter BoH_ Ascona 85' (kræsjet) Golf 89' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 det var ny dynamo og nytt batteri nor jeg kjøpte den da... for 1,5mnd sia... :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 du har vell ikke en løs + ledning eller noe sånt i bilen en plass? som kansje går bort karoseriet, da blir den fort tappet..Jeg har samme problem med min bil, så jeg skal feilsøke i dag tenkte jeg..finne ut hvor jeg har overledning. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Har du prøvd å ta en skikkelig langtur da? så batteriet får lada seg skikkelig.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 forstillinga e fucka vettu... kan ikke dra på noe lang tur.. :/ Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Ta ett multimeter og mål mellom - og + på bateriet når bilen går. Er det ca 14volt der er batriet def. er det mye mindre som ca12v så må på kontakten på dynamo og gods på dynamo 14 det ca14volt der og ikke på bateriet så er det mest sansynelig kontakt fei. er det bare 12volt eller noe der så er det dynamo. kan jo være dårlig for det om den er ny.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 sjekk att du har skikkelig jording til motoren du, spes den som går ned på braketten til gear kassa! Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 den e hen da?? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 den starter etter eit par timer no.. skal sjekke i mårgen, so jeg er heilt sikker.. cheers Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg