mistercartman Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 ok:) setter pris på det... står å vurderer ny bil... vil ha noe mere Kjøremarskin aktig.. ;) Tolket denne dithen at han vurderte andre biler, og iogmed at Bmw ikke var nevnt spesifikt i den posten, ville jeg presisere at bakhjulstrekk var veien å gå uansett hva han valgte. At Bmw`er har bakhjulstrekk vet jeg nok godt. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Har eid E30 320 og det er ikke noe artig, den bruker mere bensin enn 325 og går mye dårligere.. Det blir liksom ikke noe særlig.. Da kan du likegodt kjøpe deg en 318.. Gå for 325 om du skal ha noe.. Og kjøp en etter 87 modell :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Øyvind.H : korekt.. vurderer flere muligheter.. Jonte: bruker mere? hvordan kan det ha seg? mindre volum og effekt... den bilen jeg har sedd på er en 87.. er det for tidlig? blir så forvirra.. alle sier vær sin ting... Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 mente bmw. beklager at jeg var upresis. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 topic er jo "BMW 320I e30... godt kjøp?" så du var så presis som man kan forvente? ;) hehe det som forvirrer meg er alle forsellige meninger om motorvalg å størrelser.. alacocaina Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hei.. er blitt enormt interesert i e30 fant en 87 mod e30 i nærheten av meg.. å den er i ok stand som jeg kan se det.. me endel rust å sånt.. men! så lurer jeg på er den 2l motoren noe gøy? seff det går nokk.. men er den noe futt i? har noen noe tekniske data på den? å er den "trimme" venlig.. anbefaler DU å kjøpe en 1.8 eller 2.5 i steden for? har hørt 2.3 er dårlig holdbarhet på.. Jeg har hatt 2.3 selv, og jeg vil ikke si meg helt enig i at den ikke er så holdbar..325i er jo helt klart morsomst! 323i er et bedre alternativ dersom du vurderer 320i..Den har bedre bremser og går en del bedre enn 320i..Min 323i var faktisk gått 306K da jeg solgte den, og den går visst ennå..323i har også "billig" forsikring Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hvorfor billigere forsikring? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hvorfor billigere forsikring? Jeg var litt uklar der...billigere forsikring enn 325i mente jeg.. Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hmm... faen å .. er så forvirra.. :P jaja skal såve på det.. så takk for allt.. å er det noen som har noen flere argumenter for å imot... :deng neida.. bare å komme me.. er forvirra.. Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 bilen forfra.. dårlig bilde.. men kan noen se noe direkte galt?.. han snakket om at en tomgangsregulator manglet.. en dyr å komplisert del? ellers. det var mye oljesøl på toppdekselet... å ellers litt på blokka... ellers.. rust.. dette var det verste som var synlig. burde man bare gå videre til neste bil eller er dette vanlig? bilen står i dag pga. ødelagt fjørben.. men det kan vel ikke koste all værdens? (dekket står bare løst intill.. ikke knekkt i den stillingen ;)) så er jo spørsmålet.. er det verd sjangsen? .. er det noe vits i det? finnes det plenty med biler som er i bedre stand..? han sku ha 15K .. vet ikke e det lite eller mye? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 BTW! kan noen si meg om en 87 er av den "bra" sorten? .. som en lengere opp snakket om.. men hva sjedde da? hva er forsjellen? (post 200) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Det at en 320i bruker mer bensin en 325i er sant som Jonte sier. Dette kommer av at 320i har en gamlere\dårligere motorstyring. samt at de ofte blir kjørt hardere under normalkjøring en 325n. det at 323 er mindre holdbar er tull i praksis. Så let etter ett godt eksemplar istedet for å henge seg opp i detaljer :) Mitt tips er å hopp over dette, kjeks i karross er ikke bra. å ellers blir ofte småplukk til store feil når ting kommer til alt. Så let heller etter noe bedre. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 den er pre-facelift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Når jeg så på førstebil for ca 4 år siden, kikket jeg bl.a. på en 1986 Bmw 323 (tror det var 323, evt. var det 325). Den hadde gått 260"km, men var ganske strøken, og motoren gikk som en klokke (men tikket ei). Den skulle selger ha 20.000,- for. Så 15.000,- for den kjerra der virker dyrt for meg. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Jeg anbefaler deg å styre langt unna den bilen..Iallefall til den prisen! Let litt mer heller:) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg