Gå til innhold

Erfaringer? Focal K2 elementer

Ranger emnet

zn00z

Anbefalte innlegg

34 år er vel ingen alder i dette gamet :)

Har god hørsel og skrikende diskanter ville ikke blitt gamle i min bil .

Men der finnes justering, vinkling og er dette gjort riktig så blir det bare rett rett og slett :).

Og jeg kan bekrefte at Odde har holdt på med bilstereo noen år ja .

Alle de åra jeg har jobba med bilstereo har Odde også vært i miljøet .

Må jeg få høre dine Morel høyttalere i din demobil om vi skulle treffes på et biltreff .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er i topp humør jeg også Pål.....også etter å ha lest komentarene dine:)

Jeg svarte på nøyaktig samme måte som du så da ser jeg ikke hvordan dette kunne være fornærmende mot deg eller dine produkter.

saken er er vell enkelt og greit den at vi har forskjellig smak noe vi begge burde være glade for.

jaja du har nå i allefall fått fremmet ditt syn på godt og vondt og det samme kan vell sies om meg.

til trådstarteren kan jeg kun si at du burde få hørt litt rundt omkring i biler før du tar en avgjørelse på hvilket utstyr du velger.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Montering og justering rett så funker det ;)

Mvh

diskanten til focal kan faktisk i visse tilfelle virke skarp til meg også,men når jeg har tatt bort de orginale pasive delefilteren,og delt aktivt istedenfor,så har det blitt en helt ny verden,brattere deling på diskanten har funket veldig godt i mitt tilfelle....

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å atter en gang bryte inn i tråden min hvor hele verden gikk i krig, vil jeg gjærne si at jeg har nettopp vært å lyttet til Focal høytallere og ble faktisk en smule skuffet til prisen! Nå har jeg jo endelig fått tilbakemelding fra kontakten hos SEAS og det er ikke tvil at jeg går for Reference serien istedet for K2P!

Men nå står jeg framfor to valg! Skal jeg velge RT25F eller RT25A diskantene?

Liten MX-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatør skal gi deg amatør din h........ :deng

Er sperra derfor får jeg ikke gjort det .

Kødda bare ville bare tøffe meg litt, blir vel sletta dette også

hidesbehindsofa.gif

Mvh

ikke noe problem det da Frank!! hellothere cheers

soryy for OT ellers

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.dynabel.no ser priser i nettbutikken, Anders er på forumet tror jeg kan skaffe litt billigere, men jeg forhandler med en annen.

SEAS har nå de siste årene lagd bilstereo, men har alltid vært en av verdens fremste hjemmestereoelementer!

Kjenner godt til seas pa ting, men ikke s godt bilstereo. Bygget endel pa-kasser for Scandec som selger saas-pa en gang i tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider